Chainsawkitten Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Mattematik: VG +. Bild: VG. Historia: MVG. Geografi: MVG. Samhälle: VG. Idrott: MVG. Musik: MVG. Slöjd: G. Hemkunskap: G +. Har ej femton ämnen dock. Går i privat skola. //Megadeth Okej, vad heter privatskolan? Skulle vara den första som man får termins betyg i Samhälle. ;)Eller går du på ett gymnasium? Jag gick på kommunal grundskola och hade blockbetyg i SO... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 (redigerat) Matte - VG + -- MVG Engelska - MVG Svenska - VG Biologi - MVG Kemi - MVG Fysik - MVG Göran Backe är konstig, han ger en MVG om man är bra och förstår vad han ens snackar om. Teknik - VG+ Religionskunskap - ej haft ännu, men det ingår senare i mitt slutgiltiga SO betyg. Historia - VG Geografi - MVG Samhällskunskap - MVG Idrott och Hälsa - MVG Slöjd - G+, roflar sönder.. Hem och Konsumentkunskap - VG - MVG Musik - G, hatar musiken. Bild - vet jag först på sommarn Bspråk - MVG (Franska) Detta är de uppgifter jag har fått av alla lärare. Okej, ska försöka fixa tilld et då mina betyg kommer i december, mina första <3 Har något låga betyg i vissa ämnen p.g.a bristen på pluggandet och skiten jag får 24/7 för att inte plugga, och eftersom mitt minne är exceptionellt enligt läkarna så kallar alla mig pluggis. Redigerat 4 November 2008 av Mangekyoucake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Han går i 7:an. Man har inte alla de 4 NO ämnena i 7:an.Joo? Jag går i sjuan och har fysik, teknik, biologi och kemi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Har inte direkt fått några betyg än, men kan säga vad jag fick på de prov vi hunnit göra under terminen. Matte Prov 1: MVG NO Prov: VG SO Prov: VG Matte Prov 2: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Dom betygen jag fick i 9:an Matte: MVG Engelska:MVG Svenska:VG+ NO: MVG Teknik:VG+ SO: MVG Idrott: MVG Slöjd: VG Hemkunskap: VG Musik: G Bild: VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Har inte direkt fått några betyg än, men kan säga vad jag fick på de prov vi hunnit göra under terminen. Matte Prov 1: MVG NO Prov: VG SO Prov: VG Matte Prov 2: MVG Samma här, för mig äre:SO Prov: 52/53p (det blir MVG lr?) Fysik Prov 1: MVG/VG Fysik Prov 2: MVG/VG Matteprov: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) Matte - VG + -- MVG Engelska - MVG Svenska - VG Biologi - MVG Kemi - MVG Fysik - MVG Göran Backe är konstig, han ger en MVG om man är bra och förstår vad han ens snackar om. Teknik - VG+ Religionskunskap - ej haft ännu, men det ingår senare i mitt slutgiltiga SO betyg. Historia - VG Geografi - MVG Samhällskunskap - MVG Idrott och Hälsa - MVG Slöjd - G+, roflar sönder.. Hem och Konsumentkunskap - VG - MVG Musik - G, hatar musiken. Bild - vet jag först på sommarn Bspråk - MVG (Franska) Detta är de uppgifter jag har fått av alla lärare. Okej, ska försöka fixa tilld et då mina betyg kommer i december, mina första <3 Har något låga betyg i vissa ämnen p.g.a bristen på pluggandet och skiten jag får 24/7 för att inte plugga, och eftersom mitt minne är exceptionellt enligt läkarna så kallar alla mig pluggis. far du till läkarna för att kolla upp minnet i hjärnan? Redigerat 8 November 2008 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Matte - VG + -- MVG Engelska - MVG Svenska - VG Biologi - MVG Kemi - MVG Fysik - MVG Göran Backe är konstig, han ger en MVG om man är bra och förstår vad han ens snackar om. Teknik - VG+ Religionskunskap - ej haft ännu, men det ingår senare i mitt slutgiltiga SO betyg. Historia - VG Geografi - MVG Samhällskunskap - MVG Idrott och Hälsa - MVG Slöjd - G+, roflar sönder.. Hem och Konsumentkunskap - VG - MVG Musik - G, hatar musiken. Bild - vet jag först på sommarn Bspråk - MVG (Franska) Detta är de uppgifter jag har fått av alla lärare. Okej, ska försöka fixa tilld et då mina betyg kommer i december, mina första <3 Har något låga betyg i vissa ämnen p.g.a bristen på pluggandet och skiten jag får 24/7 för att inte plugga, och eftersom mitt minne är exceptionellt enligt läkarna så kallar alla mig pluggis. far du till läkarna för att kolla upp minnet i hjärnan? lol, är jag den ända som tror han ljuger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Fick reda på hur jag ligger till just nu för ett par dar sen: Matte G - 2 ( nätt och jämnt 2. ) Engelska G - 2 Svenska G - 2 NO G - 2 ( nätt och jämnt. ) Samhällskunskap G - 2 Idrott och Hälsa G - 2 Hem och Konsumentkunskap G - 2 Musik VG - 4 Bild G - 3 Bspråk G - 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Fick reda på hur jag ligger till just nu för ett par dar sen: Matte G - 2 ( nätt och jämnt 2. ) Engelska G - 2 Svenska G - 2 NO G - 2 ( nätt och jämnt. ) Samhällskunskap G - 2 Idrott och Hälsa G - 2 Hem och Konsumentkunskap G - 2 Musik VG - 4 Bild G - 3 Bspråk G - 2 Dina lärare måste ha allvarliga fel i huvudet :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Mattematik: VG +. Bild: VG. Historia: MVG. Geografi: MVG. Samhälle: VG. Idrott: MVG. Musik: MVG. Slöjd: G. Hemkunskap: G +. Har ej femton ämnen dock. Går i privat skola. //Megadeth Okej, vad heter privatskolan? Skulle vara den första som man får termins betyg i Samhälle. ;)Eller går du på ett gymnasium? Alla grundskolor har SO uppdelat i blockbetyg, just nu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Nu fick jag betygen för detta året i brevlådan. SKITKASSA altså.... Altså jag är helt värdelös i skolan... Typ ruttet VG i matte E... hur dåligt är ändå inte det? http://www.sebn.us.to/bilder/soppebetyg.gif Erm, råder dig att ta bort den där bilden...Man ser ditt hela personnummer. 0.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.