SNUFFINATOR Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Sådär O: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 (redigerat) Judarna i min skola får bättre mat! Men maten är god i min skola! Redigerat 15 Februari 2010 av Ghostbuster9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Det som jag mest tycker om i min skola är Fiskpanetter och kall sås... Maten är inte så god i min skola ... Och så ger dom maten jättekonstiga namn.. T.ex som Vegetarisk Pyttipanna <_< Det är ju bara potatis! ... Och så var det Asiatisk Korv... Det var bara vanlig Falukorv xD <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak! Lol, som om du vet hur tobak smakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!Och varför det? Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak! Lol, som om du vet hur tobak smakar. Ja, på ett ungefär, de flesta säger ju att det smakar dåligt och då har man ju fått en uppfattning om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!Sodexo lagade våran mat för något år sedan. Det var som du sa, väldigt äckligt och samtidigt gick dom runt och sa att de hade typ bäst mat i Sverige :s. Nu får vi i alla fall bättre mat än förut, men oftast blir det väl sallad, knäckebröd och ett glas mjölk =/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!Sodexo lagade våran mat för något år sedan. Det var som du sa, väldigt äckligt och samtidigt gick dom runt och sa att de hade typ bäst mat i Sverige :s. Nu får vi i alla fall bättre mat än förut, men oftast blir det väl sallad, knäckebröd och ett glas mjölk =/. 'TummenUpp'De är det enda jag tar, sen sticker ja.. Men BTW ska vi få en egen kock 2012. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak! Sodexo lagade våran mat för något år sedan. Det var som du sa, väldigt äckligt och samtidigt gick dom runt och sa att de hade typ bäst mat i Sverige :s. Nu får vi i alla fall bättre mat än förut, men oftast blir det väl sallad, knäckebröd och ett glas mjölk =/. 'TummenUpp'De är det enda jag tar, sen sticker ja.. Men BTW ska vi få en egen kock 2012. Gordon Ramsey? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!Och varför det? Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan.. Var glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat! http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola! Och varför det? Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan.. Var glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat! http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom! Han svälter ju fan inte om han inte får mat i skolan, han har ju mat hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Han svälter ju fan inte om han inte får mat i skolan, han har ju mat hemma.Seriously? Inte för att vara taskig, men det är rätt så sorgligt när du säger: "han har mat hemma". Om du fortfarande inte förstår: Ghostbuster syftar på barn som inte får mat alls. Jag hoppas verkligen att du inte tror att alla får mat hemma. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.