Hoppa till innehåll

Skolans Mat!


timi3

Rekommendera inlägg

  • Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!

Lol, som om du vet hur tobak smakar.

 

Ja, på ett ungefär, de flesta säger ju att det smakar dåligt och då har man ju fått en uppfattning om det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!

Sodexo lagade våran mat för något år sedan. Det var som du sa, väldigt äckligt och samtidigt gick dom runt och sa att de hade typ bäst mat i Sverige :s.

 

Nu får vi i alla fall bättre mat än förut, men oftast blir det väl sallad, knäckebröd och ett glas mjölk =/.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!

Sodexo lagade våran mat för något år sedan. Det var som du sa, väldigt äckligt och samtidigt gick dom runt och sa att de hade typ bäst mat i Sverige :s.

 

Nu får vi i alla fall bättre mat än förut, men oftast blir det väl sallad, knäckebröd och ett glas mjölk =/.

 

'TummenUpp'

De är det enda jag tar, sen sticker ja..

Men BTW ska vi få en egen kock 2012.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!

Sodexo lagade våran mat för något år sedan. Det var som du sa, väldigt äckligt och samtidigt gick dom runt och sa att de hade typ bäst mat i Sverige :s.

 

Nu får vi i alla fall bättre mat än förut, men oftast blir det väl sallad, knäckebröd och ett glas mjölk =/.

 

'TummenUpp'

De är det enda jag tar, sen sticker ja..

Men BTW ska vi få en egen kock 2012.

 

Gordon Ramsey? :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!

Och varför det?

 

Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan..

 

Var glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat!

 

http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg

 

Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!

Och varför det?

 

Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan..

 

Var glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat!

 

http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg

 

Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom!

 

Han svälter ju fan inte om han inte får mat i skolan, han har ju mat hemma.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han svälter ju fan inte om han inte får mat i skolan, han har ju mat hemma.

Seriously?

 

Inte för att vara taskig, men det är rätt så sorgligt när du säger: "han har mat hemma".

 

Om du fortfarande inte förstår: Ghostbuster syftar på barn som inte får mat alls. Jag hoppas verkligen att du inte tror att alla får mat hemma.

 

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...