Hoppa till innehåll

Skolans Mat!


timi3

Rekommendera inlägg

  • Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!

Och varför det?

 

Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan..

 

Var glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat!

 

http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg

 

Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom!

 

Nej, jag vill inte svälta, du tycker ju judarna får bättre mat -.-

Ja, de finns barn som svälter, långt härifrån. jag är inte så jävla snål.

skolmaten är ett rent helvete. ät den själv med hull o hår då? Jag är glad att jag får mat, och nästa gång kan du ta lite lungt. Herregud.

Redigerat av Rhino
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!

Och varför det?

 

Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan..

 

Var glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat!

 

http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg

 

Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom!

 

Ja, det finns barn som svälter, och det tror jag att han vet.

 

Men tråden handlade ju trots allt inte om att vi skulle jämföra skolmaten med barnen i tex Afrika, vi skulle säga vad vi tycker om skolmaten. Ska man inte få säga att man inte gillar den då? Han svarade bara på frågan!

 

On-topic: Idag hittade jag en fluga i maten, fräscht :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!

Och varför det?

 

Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan..

 

Var glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat!

 

http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg

 

Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom!

 

Kan ge min skolmat. Inga problem. Men tror inte jag får det för skolan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det brukar vara god mat, men några gånger överdriver dom! Bruna bönor med ärtsoppa och grönsaker, WTF?!

 

Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!

Och varför det?

 

Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan..

 

Var glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat!

 

http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg

 

Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom!

 

Hurdå? ska jag ta med mig en påse och skicka via posten?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han svälter ju fan inte om han inte får mat i skolan, han har ju mat hemma.

Seriously?

 

Inte för att vara taskig, men det är rätt så sorgligt när du säger: "han har mat hemma".

 

Om du fortfarande inte förstår: Ghostbuster syftar på barn som inte får mat alls. Jag hoppas verkligen att du inte tror att alla får mat hemma.

 

:(

 

Jag fattar att alla inte får mat hemma, alla har inte ens ett hem. Men Ghostbuster måste ju mena att Rhino ska vara glad över att han får mat i skolan för Rhino skrev ju bara att han tycker att maten är 100% skit i skolan och att han aldrig äter där. Alltså Rhino skrev bara om maten i skolan och då skrev jag bara att han inte svälter om han inte får mat i skolan för det var ju typ vad Ghostbuster skrev. Redigerat av Entropia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag vill inte svälta, du tycker ju judarna får bättre mat -.-

Ja, de finns barn som svälter, långt härifrån. jag är inte så jävla snål.

skolmaten är ett rent helvete. ät den själv med hull o hår då? Jag är glad att jag får mat, och nästa gång kan du ta lite lungt. Herregud.

Jag fattar att alla inte får mat hemma, alla har inte ens ett hem. Men Ghostbuster måste ju mena att Rhino ska vara glad över att han får mat i skolan för Rhino skrev ju bara att han tycker att maten är 100% skit i skolan och att han aldrig äter där. Alltså Rhino skrev bara om maten i skolan och då skrev jag bara att han inte svälter om han inte får mat i skolan för det var ju typ vad Ghostbuster skrev.

Förlåt om jag har missförstått dig, men var det inte du som skrev:

 

Han svälter ju fan inte om han inte får mat i skolan, han har ju mat hemma.

Detta tolkar jag som att du tycker det är självklart att han får mat hemma och att han går i skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...