Gäst Ringsaw Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Det skulle f*n va skit bra om vi fick ta med egen mat till skolan. Typ 1 gång per vecka är det god mant annars : SKIITTTTT!!! :angry: Då har ni det bättre än min vi har det typ varannan vecka Då har ni det bättre än minVi har det typ ALDRIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 vi har sveriges billigaste mat. ungefär 2.50 per elev... och den smakar skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Maten i min förra skola var skit god! Men nu i hög stadiet smakar de skit. 2-3 gånger max per vecka är den ätlig, annars usch! Den ända maten där som smakar himmelskt är kyckling med currysås. Men den har varit 1 j*vla GÅNG UNDER HELA ÅRET! Vill ha maten som var i min förra skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) Varför maten oftast är så äcklig på högstadierna är att den värms upp för att sedan ätas, och maten som värms upp kommer från en annan kommunal grundskola .. finns knappast några högstadier som gör egen mat, det tar helt enkelt för lång tid, för lite personal, för litet kök och för mycket elever .. Redigerat 6 April 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 70% av maten som vi får på skolan är äcklig 30% är "god" dvs. panpizza, chicken nuggets osv 20% av de tidigare 70%en går inte ens att äta, bränt eller allmänt äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Världens bästa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Ett allmänt svar ifrån mig ,på allt som serveras är : sk*t Det går inte att äta ... Jag brukar ta några tuggor vid varje lunch, inget mer. Varför serverar de inte de som de VET att eleverna gillar?? Pizza, spagetti & köttfärssås, skinksås å spagetti - normala rätter . Ärligt så svälter jag ihjäl i skolan... Är det så att de kriminella, de som förstör och snor saker ska få bättre mat i fängelset än eleverna i alla skolor/gymnasium som är "vårt nästa ja" ?? Fine, visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Maten på min skola är knappt ätbar. Men anledningen till det är att personalen i matsalen är skapligt efterblivna. Det är ju rätt illa när dem failar med att värma pan pizza. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Skolmaten äter man för att orka med skolan tills man kommer hem och får mer mat. Bryr mig inte vad det smakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Det är extremt puckat av regeringen att dra pengar från skolan. Och när pengarna ryker, ryker matkvalitén. Adderar också att över 1000 lärare varslats om uppsägning. Varför då? "Finns inga pengar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 50/50, brukar ibland vara schyst käk, dock händer det endel att det smakar skit, olika från skola till skola och från person till person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
molleman972 Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ofta riktigt äckligt, det finns knappt något som går att äta. Vi har biland ngot som dom kallar "kebab", det smakar verkligen skit. Min mamma som jobbar på skolan tycker till och med det smakar skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.