Plankan Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Ja, snart är det änligen sommarlov. Vad tänker du göra under sommarlovet med ditt Playstation 3? Själv tänker jag vänta tills jag får ett ps3 <_< -......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 ska köpa nya spel till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Ja nu e det sommarlov och jag ska försöka förstå hur alal som köpt ps3 kunde köpa det framför xbox 360 (kommer bli as svårt, för det går inte!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Fanboy eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Ja nu e det sommarlov och jag ska försöka förstå hur alal som köpt ps3 kunde köpa det framför xbox 360 (kommer bli as svårt, för det går inte!)Håll dig till ditt j*vla 360 forum och håll dig till trådens mening din j*vla puttefnask. Jaja. Lär väl köpa en Ethernet sladd så jag kan surfa och köra lite på nätet. Men lär inte bli särskilt mycket PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Metal Gear Solid 4. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Soul Calibur IV efter semestern! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Läste i Level att "Clank Secret Agent" skulle komma under sommaren, och är ett f*n av Ratchet & Clank serien så ett självklart köp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 det spelet kommer väl bara till psp? men kommer vara ute mycket, kör lite på storyn på gta iv, kanske köper något spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HoTTie_GirL Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Spelar när vädret inte tillåter att vara utomhus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 secret agent clank kommer bara komma till psp asså lättare sagt= det är ingen bit av serien. det är inte ens insomniac som gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Har inte gått egenom riktigt vad jag ska inkassera, och jag har redan skrivit mina top 5 grejer på "Absoluta Köpt 08" och pallar inte riktigt skriva ner allt igen. Fast jag måste säga att jag lär spela MGS4 och BadCompany och troligen något spel till under sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.