360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Wrong Turn 1 & 2 Äckligaste filmerna som finns jag har sett wrong turn 1 men inte 2:an Wrong turn 1 var jävligt bra, vill väldigt gärna se 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Wrong Turn 1 & 2 Äckligaste filmerna som finns Bra filmer :) + 5 karma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 SAW filmerna är väldigt äckliga, men endå bra gjorda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 SAW filmerna är väldigt äckliga, men endå bra gjorda! Ge mig ett manus med sjuka idéer och massa pengar så ska jag visa dig minst lika bra filmer : > OnT: [REC] är rätt så läskig. P.S 1408 är inte ett dugg läskig, come on ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) Wrong Turn 1 & 2 Äckligaste filmerna som finns jag har sett wrong turn 1 men inte 2:an Wrong turn 1 var jävligt bra, vill väldigt gärna se 2:an 2an är inte lika bra (För Eliza Dushku är inte med :P) men den är definitivt äckligare. Man skulle ta'tt lite spänning från ettan och lagt i tvåan, och lite mer gore från tvåan till ettan- Då skulle det varit perfekt. Wrong Turn 3 kommer snart :P Redigerat 12 Februari 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 REC är ju bara vidrigt äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Ska se Deathwatch till helgen. Någon annan som sett den? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Wrong turn är inte äckliga :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Nån som ska se Friday the 13th idag? :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 krigs filmer(vissa) tycker jag är hemskast mest på grund av att det händer eller kan hända i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Wrong turn är inte äckliga :_ Säger småbarnet som vill verka tuff ;) Filmerna är äckliga, det är inte precis subjektivt :P Såvidare man inte gillar att se folk bli tvingade att äta människoslask och spya. Nån som ska se Friday the 13th idag? :-pLätt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Nån som ska se Friday the 13th idag? :-pLätt :P Ah, verka tuff, du har många fördomar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.