Raptomex Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) House of wax, The reaping, Dark Remain, The Amityville Horror och El Orfanato. Dessa rekommenderar jag er att se. El Orfanato är en spansk skräckfilm, skrämmande enligt mig. Kolla om ni vågar. El Orfanato(spanska)- The Orphanage (engelska) Trailer. På videon, kolla på slutet noggrant, hon går ner i en källare, och ska tända ljuset, ljuset slocknar, sedan sätter hon på det igen, kolla då precis bakom henne nån meter ifrån henne. Redigerat 4 Juni 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 House of wax, The reaping, Dark Remain, The Amityville Horror och El Orfanato. Dessa rekommenderar jag er att se. El Orfanato är en spansk skräckfilm, skrämmande enligt mig. Kolla om ni vågar. El Orfanato(spanska)- The Orphanage (engelska) Trailer. På videon, kolla på slutet noggrant, hon går ner i en källare, och ska tända ljuset, ljuset slocknar, sedan sätter hon på det igen, kolla då precis bakom henne nån meter ifrån henne. Har den filmen också små flickor med svart hår, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) House of wax, The reaping, Dark Remain, The Amityville Horror och El Orfanato. Dessa rekommenderar jag er att se. El Orfanato är en spansk skräckfilm, skrämmande enligt mig. Kolla om ni vågar. El Orfanato(spanska)- The Orphanage (engelska) Trailer. På videon, kolla på slutet noggrant, hon går ner i en källare, och ska tända ljuset, ljuset slocknar, sedan sätter hon på det igen, kolla då precis bakom henne nån meter ifrån henne. Har den filmen också små flickor med svart hår, eller? Nej, the grudge och Ring suger jämfört med denna. Redigerat 5 Juni 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) Har inte blivit rädd för någon skräckfilm sen jag var typ 6 år... sett jävligt många. Gillar endå skräck, dom kan ju fortfarande vara spännande och ha bra handling. (tex Nightbreed är inte läskig alls men har grym story) Redigerat 5 Juni 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 vilken tycker du är den läskigaste filmen som du har sett? jurtjyrkogården är ganska läskig... (PS!!! jag stavar inte fel på jurtjyrkogården, filmen stavas så!) offtopic: den heter asså pet sematary inte jurtjyrkogården ontopic: tycker ingen film är läskig(vilket är jävligt synn älskar skräckfilmer) Hur kan du älska skräckfilmer när du inte tycker att någon är läskig? Ja en skräck film är inte bra om den inte är läskig... jag ahr tyckt många filmer är läskiga men inte typ the ring och the grudge dom var bara almänt dåliga tycker desutom där är bra handling som Snake sade och man vill ju alltid se om man blir rädd:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Min favorit skräckfilm måste nog vara Saw II. Den är inte läskig eller så men slutet och sånt är helt genialiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 det läskigaste från jurtjyrkogården är den där tjejen som heter zelda och har ryggrads inflamation eller nått sånt! hon är rätt läskig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Nu blir jag förvirrad.. Heter den Jurtjyrkogården eller är det bara ett extremt stavfel på Djurkyrkogården? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jag tror att det är ett stavfel, menar den kan ju bara inte heta jurtjyrkogården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Jag tror att det är ett stavfel, menar den kan ju bara inte heta jurtjyrkogården.asså den stavas jurtjykogården... det är tänkt att ett barn har skrivit!!!!är de svårt att fatta!!! på engelska är de pet sematary http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...s&&ref= Redigerat 7 Juni 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Den hetter House of vax eller The House Of Vax, det är en läskig person som gör vax dockor av människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag tror att det är ett stavfel, menar den kan ju bara inte heta jurtjyrkogården.asså den stavas jurtjykogården... det är tänkt att ett barn har skrivit!!!!är de svårt att fatta!!! på engelska är de pet sematary http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...s&&ref= Ok ok...take it easy XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.