JePPe9 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Jag tycker Besökarna är lite läskig. :unsure: Redigerat 14 Augusti 2008 av Jeppe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Har inte blivit rädd/skrämd av någon film på ett tag men jag såg [rec] för nån månad sen, den var väldigt obehaglig att se faktiskt.det som är läskigt på den är den där spinkiga killen i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag vägar f*n inte se den längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jag vägar f*n inte se den längre. Hahah fyfan vad dåligt XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynchfan Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Funny Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Den Läskigaste jag sett är Halloween Michel Myers Är as Läskig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Jag kommer inte på nån men man kan ju gissa att the grods är en läskig film. Den vart årets skräckfilm år 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliste Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Det är sällan jag blir rädd av att se skräckfilm faktist. De filmer som skrämmer mig är mer som typ, Blood Diamond, eftersom att det som händer i filmen som faktist pågår på riktigt, när de gör barn till soldater för att nämna något. Filmer av typen The Grudge eller Excorsisten skrämmer mig nästan aldrig numera, antar att det är för att jag sett för många, eller nåt. Fast något som är kul är att kolla på skräckfilm med kompisar, de blir rädda och skriker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliste Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Du har så rätt. Att kolla på när tjejkompisar blir vettskrämda är nöje. :>Haha, tbh så blir mina tjejkompisar inte alls lika rädda som killarna när vi kollar på läskig film. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Jag har typ aldrig sett någon läskig film... När jag var liten typ 2 år var jag asrädd för snövit. Jag tyckte det var så läskigt när hon sprang i skogen :huh: För några år sedan typ fyra år sen såg jag Indiana Jones jakten på den försvunna skatten. Den är så äcklig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 indiana jones filmer äckliga? sure... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Tjejen springer i en grav där det är massa skellet! Det är massa blod och ondingarna smälter <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.