Hoppa till innehåll

Tror Du På Gud?


ThemasteR32
 Dela

Tror du på gud eller inte  

278 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst Yillian

Faktiskt smart sagt, något man kan säga till en klasskamrat som är otroligt religiös.

Haha nej, det är till för att sägas till ateister som inte kan skilja på att TRO och att VETA och babblar om att man inte kan TRO för att det inte finns några bevis för det man TROR på.

 

Om det är sånt ateister TROR på så kalla mig inte ateist.

Jag TROR inte på att det finns någon Gud.

Jag klandrar inte på folk för att dom TROR på Gud, jag säger bara att jag inte TROR på Gud.

 

Jag vill bara få bevis på att Gud inte finns, om han finns så kommer jag ändå inte dyrka honom som.. ja.. en Gud.

Jag TROR som sagt inte på sånt som inte är bevisat.

 

Som ett mord, du tror inte att den personen är skyldig tills du hittat klara bevis, du skickar ju inte in någon i fängelset för att du TROR att han är skyldig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours." -Stephen F. Roberts

 

Riktigt fin quote.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...