360Xbox Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 jag undrar om ni ska ut och resa nånstans i sommar, jag ska iallafall till gröna lund!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Kanske till Stockholm, tror ej att vi ska utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Var inte så misstänksam, han är ju 12. Han vet knappast hur man kollar upp IP >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Ska nog till Vancouver nån gång i sommarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Ska till Marocko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Tror inte att jag ska till nått annat land, men kanske iväg till nån annan stad. :P Fast jag kommer att vara i min stuga ungefär halva sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Mallorca (stavningsfel?) och kanske Borås och/eller Stockholm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Ska väll till stockholm en eller två gånger tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Ska till Kreta och sen ska jag resa runt lite i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Ska till Hvar i Kroatsien sen stockholm ett tag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) Mallorca (stavningsfel?)Jag ska också dit. Redigerat 5 Juni 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.