bazti Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Ska till Stockholm någon gång i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Kanske till Göteborg, annars blir det nog Öland ^^ Och kaaaaanske till Hanö, inte helt säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 frankrike ska jag till och norrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 liseberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 spanien och båsta (skåne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Libanon. Många som ska till Stockholm, vinka till mig när ni är där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) jag ska till göteborg och vara på liseberg ;| med min familj Redigerat 12 Juli 2008 av ichwill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 palla liseberg, finns ju inget roligt där. fast det kanske beror på att jag har är där typ 1,15 ggr/år. själv har jag varit i danmark i legoland och i berlin och lübeck denna vecka. sen ska jag väl till mitt sommarställe på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Imorrn ska jag till stockholm :P. Ska vara där till på söndag :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Två nätter till Göteborg XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag ska åka till staffanstorp, och hämta ut datorkomponenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Sådär, nu är man hemma igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.