360Xbox Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) En 8 år gammal pojke i Iran blir tagen på en marknad för att han har stjält bröd och som straff ska hans arm bli krossad av en bil! http://www.youtube.com/watch?v=JDkSp09LrAw rätt bra låt Redigerat 2 November 2008 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Innan jag klickar på länken vill jag att du konfirmerar att det INTE är en screamer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag kollade igenom hela utan ljud, det är bara bilder och ingen screamer( bilder på pojken när han får sitt straff som är att få hans arm överkörd av en bil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Hmm, skulle nog ha gjort ganska ont det där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 j*vla idioter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) oh...såg ni vad ledsen han blev. :unsure: sorligt ...jag ska dit och döda dom alla..önksa mig lycka till! :evil: Redigerat 8 Juni 2008 av ROBLOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 DETTA ÄR ISLAM OCH DESS SHAIRA LAGAR ELLER VAD f*n DET HETER! Och just ja, synd om pojken. Varnar btw för hemskt material! Dessa j*vla dårar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Är dem helt dumma i huvet eller? Va f*n straffet ska ju vara att man ringer hem till hans föräldrar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Är dem helt dumma i huvet eller? Va f*n straffet ska ju vara att man ringer hem till hans föräldrar! ringa! undrar ens om dom har telefon där :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 En pojke stjäl bröd och hans straff är hemskt! http://www.youtube.com/watch?v=JDkSp09LrAw han får f*n skylla sig själv, man ska inte sno saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 En pojke stjäl bröd och hans straff är hemskt! http://www.youtube.com/watch?v=JDkSp09LrAw han får f*n skylla sig själv, man ska inte sno saker Offtopic: Nu blir jag fanimig rädd, jag fick liksom en känsla av att Khazar skulle skriva att det var hans eget fel, och det gjorde han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Att straffa en 8:a åring på detta sätt är FEL även inom Islam. Dem som gjorde detta kommer hamna i h*lvetet. Iran har vissa regler som är förbjudet inom Islam. Tillexempel att tvinga kvinnor att ha slöja på sig, det är en kvinnas eget val att välja om han ska ha slöja eller inte och inte landets regler. En sån liten pojke ska inte straffas på det här sättet. Det högsta straffet som den här pojken ska behöva betala är att dem hämtar hans föräldrar som får betala brödet sen får föräldrarna prata med pojken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg