garkan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Ubunto- Snart anmäller jag dig! jag menar allvar! 1. Du snackar shit om RELIGION. 2. Du säger för ofta idiot till folk. 3. Du respekterar inte heller folk. Tänk en stund och prata med dina föreldrar om dit problem så löser sig det! 1. Han heter ubuntu. 2. Han säger bara sina åsikter. 3. Han.. borde faktiskt sluta kalla folk idiot.. 4. Han måste inte respektera folk, dock kommer de folket inte respektera han. Och det med tänk en stund bla bla bla.. ..Vafan snackar du om? Vad har det med en pojke som snor bröd att göra? Ska han gå till farsan och fråga "Pappa jag vill snacka om en pojke som snor bröd och får handen krossad.." Please.. jag borde anmäla dig för att ha gått off-topic.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Ubunto- Snart anmäller jag dig! jag menar allvar! 1. Du snackar shit om RELIGION. 2. Du säger för ofta idiot till folk. 3. Du respekterar inte heller folk. Tänk en stund och prata med dina föreldrar om dit problem så löser sig det! Ubuntu snackar inte skit om religon.. Han kan mycket om sånt. Håller inte riktigt med där. alla är inte idioter, folk som är i regeringen och folk som gillar regeringen, dem är idioter. Vanligt folk i Iran är emot all stening av folk och sånt här skit. Dem flesta är emot regeringen men säger dem det så blir dem torterade eller avrättade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Jag antar att sådant händer i just mellanöstern för det finns många extrema fundamentalister, men det får jag inte påpeka.. oj då.. ihabba123, sluta fjanta dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Ubunto- Snart anmäller jag dig! jag menar allvar! 1. Du snackar shit om RELIGION. 2. Du säger för ofta idiot till folk. 3. Du respekterar inte heller folk. Tänk en stund och prata med dina föreldrar om dit problem så löser sig det! Ubuntu snackar inte skit om religon.. Han kan mycket om sånt. Håller inte riktigt med där. alla är inte idioter, folk som är i regeringen och folk som gillar regeringen, dem är idioter. Vanligt folk i Iran är emot all stening av folk och sånt här skit. Dem flesta är emot regeringen men säger dem det så blir dem torterade eller avrättade. Det är inte vanligt folk som vi pratar om, utan dom som gör sakerna på filmen. Detta är fake, ja. Varför lägga en halsduk under armen? För att man ska se att det är fejk, kanske? //Megadeth Vadå menar du att han inte bröt armen pga halsduken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Vafan? Han snodde bröd och förlorade armen? Fucked up. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Har ni märkt att det inte finns nån källa till den här videon. Upladdaren skrev bara att han tog bröd bla bla bla. Vet ni nån bra källa till det här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Har ni märkt att det inte finns nån källa till den här videon. Upladdaren skrev bara att han tog bröd bla bla bla. Vet ni nån bra källa till det här? Kollade du filmen? Han fick sin arm påkörd som straff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Har läst några comments om ni inte fattar gå in på word och översätt. 1.agreed! People are so dumb these days. They don't realize it would stop so may from stealing. I wouldn't want to get my hand cut off, and therefore I will never steal in life. If I needed something I would ask, or I would work for it, or If I had to I would beg, but I would never steal. Just making a point. Also, since people are against this law, you'd rather get your things stolen. I can't even leave my laptop sitting out or else it would get stolen. Cuz penalty is so minor to none here. 2.I'm a pakistani, and it's ridiculous what you are saying. You want me killed? This video is first off whacked out, support peace and harmony amongst this entire world. It's people like you, who create chaos for innocent people like me. Dude honestly just because one Pakistani does a foolish act, doesn't mean all are bad since you think the people in the vid are pakistanis. 3.First off turns out this was a live show and the boy is fine, but that's asides from the point. I've never heard of a little kid stealing. If and youth or an adult is stealing, there should be some sort of penalty so there are no repeats, and people reconsider not stealing. It's not fair to those who get their stuff stolen they work so hard for. I can see you are pro stealing, and that you yourself probably steal too. That's fine, cuz karma is a bitch. You wont know why, but you'll feel it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Har läst några comments om ni inte fattar gå in på word och översätt. 1.agreed! People are so dumb these days. They don't realize it would stop so may from stealing. I wouldn't want to get my hand cut off, and therefore I will never steal in life. If I needed something I would ask, or I would work for it, or If I had to I would beg, but I would never steal. Just making a point. Also, since people are against this law, you'd rather get your things stolen. I can't even leave my laptop sitting out or else it would get stolen. Cuz penalty is so minor to none here. 2.I'm a pakistani, and it's ridiculous what you are saying. You want me killed? This video is first off whacked out, support peace and harmony amongst this entire world. It's people like you, who create chaos for innocent people like me. Dude honestly just because one Pakistani does a foolish act, doesn't mean all are bad since you think the people in the vid are pakistanis. 3.First off turns out this was a live show and the boy is fine, but that's asides from the point. I've never heard of a little kid stealing. If and youth or an adult is stealing, there should be some sort of penalty so there are no repeats, and people reconsider not stealing. It's not fair to those who get their stuff stolen they work so hard for. I can see you are pro stealing, and that you yourself probably steal too. That's fine, cuz karma is a bitch. You wont know why, but you'll feel it. Google Translated: 1.agreed! Människor är så dumma dessa dagar. De inte inser att det skulle sluta så får från och stjäla. Jag skulle inte vilja få min hand avskuren, och därför jag aldrig kommer att stjäla i livet. Om jag behövde något som jag ber, eller jag skulle jobba för det, eller om jag var tvungen att jag skulle be, men jag skulle aldrig stjäla. Bara göra en punkt. Också, eftersom människor är mot denna lag, du hellre vill hämta dina saker stulna. Jag kan inte ens lämna min bärbara dator sitter ut annars skulle bli stulen. Cuz påföljd är så små att ingen här. 2.I ska en pakistansk, och det är löjligt vad ni säger. Vill du att jag dödat? Den här videon är första utanför fixat ut, stödja fred och harmoni bland hela den här världen. Det är människor som ni, som skapar kaos för oskyldiga människor som mig. Dude ärligt bara för att en pakistansk gör en dum handling, innebär inte att alla är dåliga eftersom du tror att människor i vid är pakistanier. 3.First off visar sig detta var ett levande visa och pojken är bra, men det är reserverade från punkt. Jag har aldrig hört talas om ett litet barn att stjäla. Om och ungdom eller en vuxen är att stjäla, det bör finnas någon form av påföljd så det finns ingen upprepning, och människor ompröva inte stjäla. Det är inte rättvist för dem som får sina saker stulna de arbetar så hårt för. Jag ser att du är pro stjäla, och att du själv förmodligen stjäla också. Det går bra, cuz karma är en bitch. Du brukar veta varför, men du kommer att känna det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 4. Han måste inte respektera folk, dock kommer de folket inte respektera han. Precis, det är där det roliga kommer eftersom att jag vägrar respektera vem som helst, har man min respekt så har man förtjänat den och det är fanimig inte lätt att få den. Sen ger jag mig inte på folk bara hursomhelst, utan jag ger mig på idioterna - de som jag alltså nästan inte respekterar. Icke idioter som jag ogillar respekterar jag eftersom att alla har rätt till en åsikt och att de faktiskt kan stava och argumentera riktigt. Bör observeras att jag respekterar alla, men vissa respekterar jag knappt och det finns jättebra anledningar för det. Det är inte vanligt folk som vi pratar om, utan dom som gör sakerna på filmen.Det tragiska är ju att det är vanligt folk som gör sakerna, skulle inte förvåna mig om pojkens farsa är med där. :/ Detta är fake, ja. Varför lägga en halsduk under armen? För att man ska se att det är fejk, kanske? //Megadeth Du var ju inte lite dum du, armen skulle ju krossas helt utan underlag. Fejk my ass. Ser du inte hur han skriker och gråter, fejkar han det där ska han f*n ha en oscar eller vilket j*vla pris som helst. Bästa 8:aåriga skådespelare någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 RHCP, för att dokumentera? Låter det inte lite idiotiskt att gå med på att filma när dem kör över handen på ett barn? Det skulle bara förvärra landets rykte ännu mer. Dessa människor är inte idioter.Inte idioter? Dom kör över ett barns arm för att han har snott ett litet bröd... -.- Okej, bevisa då att det som hände var riktigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Lol armen krossas endå med eller utan handuk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg