htf456345 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Hejsan! Jag har hållt på med magi i snart 3 år, Tränat på det seriöst varje dag. älskar det! jag gör allt jag hinner. från korttrix till cups and balls! Det äldsta tricket på marknaden :D Jag undrar om någon annan här som trollar? eller är intresserad av magi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag hade en trollerilåda när jag var 8. 8D Nja, det är ju kul att titta på trollerishower och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag fick nån sån här magic box för några år sen, var väl lite kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Okay kul! trollar ni ofta nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Nej, jag testade det typ när jag var 8 som jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Tommy Coopers komedi trollerier är roliga. Gillade att se på dem shower som kom från TV för ett bra tag sedan <-- En av de roligare :D Sen finns det ju Criss Angel, men han är väl mer en Illusionist än en magiker. Men visst, han har väl trollat lite också. http://youtube.com/watch?v=O3BRjh2zg9I <--- Hur f*n....! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Tommy Coopers komedi trollerier är roliga. Gillade att se på dem shower som kom från TV för ett bra tag sedan <-- En av de roligare :D Sen finns det ju Criss Angel, men han är väl mer en Illusionist än en magiker. Men visst, han har väl trollat lite också. http://youtube.com/watch?v=O3BRjh2zg9I <--- Hur f*n....! :S Tommy Coopers är rolig. jag själv tycker inte om Criss Angel så mycket av vissa anledningar. men han har ju också lite bra trick han gör som inte är trickfilmat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Trollar lite då och då men jag suger^^' Kan trolla fram ett kort ur tomma intet, lite korttrick och lite mera^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 gillar att kolla på Keith Barry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 gillar att kolla på Keith Barry Nice :P han är riktigt grym. själv så är Ricky Jay min favorit ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 gillar att kolla på Keith Barry Nice :P han är riktigt grym. själv så är Ricky Jay min favorit ;) Inte dåligt det där.... Han har nog tränat några timmar skulle jag tro ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 gillar att kolla på Keith Barry Nice :P han är riktigt grym. själv så är Ricky Jay min favorit ;) Inte dåligt det där.... Han har nog tränat några timmar skulle jag tro ;) Helt sjukt... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.