GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Tjena, min pure ranger har en clan :) Clanen heter Aw3s0m3 Pur3 Min pure heter: Anc1en7R4ng3 Det är min nyaste range pure, och jag kanske tränar den mycket och gör den p2p och min main lvl.86 f2p :P Requirments: Combat lvl.3 Vara pure eller skiller F2p eller p2p frivilligt.. lvl.1 Def om inte är tanker eller 10 def pure. Eller Def pure Forumet: www.aw3s0m3pur3 forum .t k Forumet är inte riktigt färdigt än, jag ska fixa till det men ni kan ju tipsa om saker.. Clan chat: H1 Rang3 Vad gör vi? Ja vi gör många roliga saker, framför allt clan wars, kanske lite bounty för dom som vill, min pure är inte p2p just nu. Men vi gör ju p2p saker också. Territorium: High - Black Knight's Fortress(för dom kanske lite mer hög lvlade) Ultimate High p2p - Shilo Village(för väldigt hög lvlade, eftersom questet är ganska svårt med lvl.1 def) Low - Goblin huset utanför al-kharid grinden(för ganska låg lvlade) Har ni några tips? Vill ni joina? Eller något annat? Kontakta mig, min private står på on. Men det går även bra med pm här.. Edit: Kan inte fixa länken eftersom det blir www.aw3s0m3pur3reklam hela tiden -,- Men det ska vara aw3s0m3pur3 forum . t k Redigerat 2 Juli 2008 av Zeq0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Kan nog göra en Pure char och gå med. Använder typ bara min char Korrex heh... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har en pure med 63 str 40 attack 11 def... Vet inte varför ja skaffa def men det skaffa ja när wildy fanns :P . Den heter Pure gais (med 2 mellanrum) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag gör en ny pure han heter purelover256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag har ffs försökt allt för att få två eller fler mellanslag men ALLA namn jag har testat är upptagna dom har ffs tagit tex. Pure Ukro Och ukro är min main ju -,- vrf har dom snott mitt namn?! Jag ville ju ha de till min nya pure :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag har ffs försökt allt för att få två eller fler mellanslag men ALLA namn jag har testat är upptagna dom har ffs tagit tex. Pure Ukro Och ukro är min main ju -,- vrf har dom snott mitt namn?! Jag ville ju ha de till min nya pure :angry: :( ska han bli mem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 kan väl kanske joina,min pure heter frozentwinz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag har ffs försökt allt för att få två eller fler mellanslag men ALLA namn jag har testat är upptagna dom har ffs tagit tex. Pure____Ukro Och ukro är min main ju -,- vrf har dom snott mitt namn?! Jag ville ju ha de till min nya pure :angry: :( ska han bli mem? vem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiffy Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 vad är en pure och f2p och p2p? (har varit lite of) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 F2p = Free to play P2p = Pay to play Pure = 1 defence och mycket str och attack ;) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 F2p = Free to play P2p = Pay to play Pure = 1 defence och mycket str och attack ;) :) Finns ju typ rune pure, def noob(pure), barrows pure, 10def pure också fast dom andvänds inte så mycket längre... 10 Def pure var mer vanligt när wild fanns... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 F2p = Free to play P2p = Pay to play Pure = 1 defence och mycket str och attack ;) :) en pure behöver som sagt itne ha mkt attack och str men en pure har 1 def men många har mkt range och magic stället för str o atatck för då är man i lägre cb och skadar mer Jag har ffs försökt allt för att få två eller fler mellanslag men ALLA namn jag har testat är upptagna dom har ffs tagit tex. Pure____Ukro Och ukro är min main ju -,- vrf har dom snott mitt namn?! Jag ville ju ha de till min nya pure :angry: :( ska han bli mem? vem? din pure... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg