GnagarN Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Hmm, kanske joinar.. 60 attack 72 strength 45 defence 45 range 1 prayer 40 mage 64 hitpoints 70 combat level. Username: Pur3_4ce2 + För alla som inte vet det, man kan inte ha mer än ett mellanrum i namnet tror jag... member???? Nej, den är f2p.Zeq0: Du har sabbat din clan, du har anlitat mains... Vem är main? >:O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 det är bara att fatta att zeg inte kan leda nån clan omg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 det är bara att fatta att zeg inte kan leda nån clan omg. 1. Deddertpure lär dig stava Zeq :P 2. Jag är deppig av att jag typ är hackad :S 3. Jag ska nog sluta rs och börja wow.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 det är bara att fatta att zeg inte kan leda nån clan omg. 1. Deddertpure lär dig stava Zeq :P 2. Jag är deppig av att jag typ är hackad :S 3. Jag ska nog sluta rs och börja wow.. Du borde nog hålla dig till RS tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Om det är så att Zeq inte vill eller orka. Så kan ni alltid kolla mitt ämne. Ny startad och nästan färdig clan :). Zeq varför sluta spela RS? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 det är bara att fatta att zeg inte kan leda nån clan omg. 1. Deddertpure lär dig stava Zeq :P 2. Jag är deppig av att jag typ är hackad :S 3. Jag ska nog sluta rs och börja wow.. Åhhh nejnejnej jag tillåter det inte du slutar INTE med rs! Du e erfaren och kan säkert få tillbaka sakerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Du vet att det inte är lika säkert på WOW. Där blir folk hackad dagligen, 9 Miljoner spelar wow. Alltså hela Sverige. Kanske mycket om du är känd och ha bra saker så kommer du antagligen bli hackad. Som tex Zezima. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Varför vill han sluta ? Jag körde wow för ett tag sen men tröttnade efter lvl 40. ONÖDIGT ZEQ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Du vet att det inte är lika säkert på WOW. Där blir folk hackad dagligen, 9 Miljoner spelar wow. Alltså hela Sverige. Kanske mycket om du är känd och ha bra saker så kommer du antagligen bli hackad. Som tex Zezima. Ja men på Runescape kan man inte bli hackad. Kanske om man har en keylogger som skickar loggar till en annan. Annars så kan inte ett konto bli hackat. Ps. Zezima har aldrig blivit hackad ;P Zeg0, fortsätt med RS, WOW kostar mer pengar än ett member konto på RS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Raptomex. Har inte Zezima blivit hackad?. Massa YouTube filmer m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Raptomex. Har inte Zezima blivit hackad?. Massa YouTube filmer m.mMoparscape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg