Gäst ADRIAN_93 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Det jag saknar här på fuska är en sök ruta som finns på framsidan när man går in på fuska.se så man direkt kan söka på ett speciellt ämne eller ja vad som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 oj vad det är mycket jag saknar.... fuska är skit nu för tiden... alla omogna spammare och andra töntar som tror de är ascoola och bästa för att de inte kan stava 30% av sina ord rätt och är 12 år och bara cp:ar omkring och försöker höja sin rank. fuska är inte så roligt vill jag säga till alla "n00bs". gå ut och studera ytterväggen istället. det är min dirketa tanke. sså jag skanar obefinnandet av alla 11-12 åringar... i stort sätt, finns några okey men resten ska bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ett riktig bra GF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 ja med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 oj vad det är mycket jag saknar.... fuska är skit nu för tiden... alla omogna spammare och andra töntar som tror de är ascoola och bästa för att de inte kan stava 30% av sina ord rätt och är 12 år och bara cp:ar omkring och försöker höja sin rank. fuska är inte så roligt vill jag säga till alla "n00bs". gå ut och studera ytterväggen istället. det är min dirketa tanke. sså jag skanar obefinnandet av alla 11-12 åringar... i stort sätt, finns några okey men resten ska bort.Ja, men istället för att klaga på dom som inte kan stava så kan du klaga på dig själv, du är ju inte precis mästaren på att stava ser jag. Men det finns en sak som jag längtar efter, det är att man kan se varnings loggen, eller ja så att man kan se hur många varningar en medlem har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Kan man inte det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Kan man inte det??Nej, kan du se hur många varningar jag har? Förut kunde man se det under sin Fuskarank typ. Liknar så här; varna 0% [][][][][] så ser det ut, kan du se min? Nej, det vill jag att fuska ska ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Hur mkt varnad e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Kan man inte det??Nej, kan du se hur många varningar jag har? Förut kunde man se det under sin Fuskarank typ. Liknar så här; varna 0% [][][][][] så ser det ut, kan du se min? Nej, det vill jag att fuska ska ändra. Är inte det lite personligt då? Man kanske inte vill att andra snokar runt i ens varninglogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Man kan inte se varandras varningar, endast sina egna. Endast moderatorer kan se alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Okej vad bra då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Saknar folk som vill diskutera spel, saknar ett ordentligt uppbyggt forum, saknar folk som hjälper till att få ändring på sidan, saknar admin och moderatorer som verkligen lyssnar på ens idéer. Möjligt att de kanske gör det egentligen, men det är ju inte många som direkt hjälper till att förändra Fuska.se. Nej, allt ska vara som det alltid har varit. Saknar några egentliga huvudmål för sidan, fuskarkivet är ju inget att hurra över (jag nämner inte ens recensionsarkivet). Saknar det mesta som behövs för ett bra spelforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.