garkan Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jag saknar ett fuska utan spammers och förstörare (har det funnits något sånt?) Och så saknar jag det gamla varning systemet där man såg andras varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jag saknar ett fuska utan spammers och förstörare (har det funnits något sånt?) Och så saknar jag det gamla varning systemet där man såg andras varningar. Ett forum utan spammers? (Y) Word. ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Ett Djur Forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Ett Djur Forum Det går väll med på Allmänt?* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Jag saknar ett fuska utan spammers och förstörare (har det funnits något sånt?) Och så saknar jag det gamla varning systemet där man såg andras varningar. Varnings systemet ligger kvar för mig.. (jefla hacker 2006..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Ett Djur Forumhaha f*n vad onödigt, man kan skriva de i allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 flera tror in att man får prata om vissa saker eftersom det inte finns ett forum för det... Allmänt Här kan du skriva om inte din fråga passar i någon annan kategori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 (redigerat) ja, Det gör det Men där är det blandat det är svårare att hitta! Redigerat 26 September 2008 av ichwill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 annars kan du ju bli medlem i ett forum som är avsett för snack om djur å sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 En admin blockare. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 annars kan du ju bli medlem i ett forum som är avsett för snack om djur å sånt :PDå kan man ju lika gärna ta bort alla forum här om musik,humor,skola och allt annat som inte har med spel att göra och sätta dem trådarna under allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 annars kan du ju bli medlem i ett forum som är avsett för snack om djur å sånt :PDå kan man ju lika gärna ta bort alla forum här om musik,humor,skola och allt annat som inte har med spel att göra och sätta dem trådarna under allmänt. Det har jag tyckt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.