Dezen Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Amo: Vad hette du förr i tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Vet inte om man ska avslöja det :o ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Vet inte om man ska avslöja det :o ? >DONT CHECK>> amOt <<DONT CHECK< :( Jag saknar den tiden på fuska.se när spammarna härjade som bäst.Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Vet inte om det var många som kom ihåg x0t men han var en skön lirare ;) Han är alltid i chatten, snackar dessutom med han varje dag i ventrilo. Han heter förövrigt r5ewgythijasr på fuska.se nu för tiden. ofta? Han är då inte aktiv :D http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=29957 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Jag vill att det ska finnas mer snälla personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Jag vill att det ska finnas mer snälla personer.Snälla personer? Alla här på fuska är snälla så länge man har ett bra beteende mot andra. Man brukar säga, Behandla en person så som du själv vill bli behandlad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Jag vill att det ska finnas mer snälla personer. Snälla rara, du klagar i hur många trådar som helst, vad är det för något någon har gjort mot dig egentligen? Kontakta en moderator om någon gör personliga påhopp och anmäl istället. Och om du tycker en moderator är elak så gör vi bara vårt jobb och upprätthåller reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 (redigerat) Jag vill att det ska finnas mer snälla personer. Övertala dina kompisar att bli medlem då, så kanske vi får ännu ett helv*te. eller tre? En 10-årig flicka ska inte kunna storma in och säga att vissa på fuska.se klagar. Det gör du också. Du klagar nog 5gånger mer än vi "äldre". (Äldre = Jag är bara 3 år äldre än henne, ¨så därför skrev jag "" vid äldre.) Redigerat 3 September 2008 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Jag vill att det ska finnas mer snälla personer.Gör inte trådar eller inlägg på diskussionsforum om du inte tål kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Jag saknar ett aktivt chatt. Nu är det bara boffaroffe, x0t och OOIE samt jag som snackar.. Ibland så sitter epaaj och nafrali och delar några meningar med någon i chatten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Debattforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Putside. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.