Hoppa till innehåll

Förslag På Funktioner Samt Feedback På Ändringar På Fuska.se


admin

Rekommendera inlägg

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dem ändringarna låter helt okej, Men har du kvar samma status system ?

 

Jo, Admin jag har förslag på en till funktion, När du t.ex. går in på fusk till t.ex. Oblivion då står det bara skribenten och datumet fusket blev inskickat samt vilket betyg det har, Kan du inte göra så att man får skriva en beskrivnig av fusket t.ex. En guide till hur man får Ebony armor. Istället för att det bara står fusk/koder/tips eller bonusar. Jag tror att denna funktionen skulle uppskattas mycket. Man slipper bläddra igenom alla fusk då om man letar efter något speciellt.

Redigerat av 9400
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det ser ganska klumpigt ut med tre st subforum till Allmänt.

 

OCH ett subsubforum?!! (Vuxensnack) Nej, altså, flytta den till de övriga Gruppforumen, eller var tusan som helst så lovar jag att sluta att klaga.

Redigerat av Katt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skönt att det faktiskt sker ändringar på det här forumet, tack.

 

Jag hade helst sett att Allmänt blev fritt från sub-forum, sådana diskussioner borde tas där. Musik & Media kunde också ingått i Allmänt, det hade gjort det forumet långt aktivare. Jag hade gärna sett att Debatt stannade kvar, det fanns en hel del goda stunder i det forumet. Hade ni gjort såhär hade det blivit perfekt. Ett väldigt aktivt Allmänt-forum tillsammans med ett Debatt-forum och ett för Grafik & Programmering. Som det är nu skrivs det knappt några inlägg i Allmänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tanken är att det kommer ske fler förändringar i sommar och därmed så flyttas det om en hel del för att förbereda. Vuxensnack ligger visserligen som sub-sub-forum nu men även längst upp bland gruppforumen ifall man är medlem i det. När allt är klart så kommer det vara större fokus på spel/konsoll-forumen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, nu är jag besviken.

 

Humor ska tillbaka, Kärlek ska tillbaka, och Mode ska tillbaka. Jo, Feedback/Grafik ska också tillbaka.

Punkt slut

Japp håller med där. Tycker faktiskt att det är bra som det var. Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...