Hoppa till innehåll

Förslag På Funktioner Samt Feedback På Ändringar På Fuska.se

admin

Rekommendera inlägg

• Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag måste säga att Admin du borde ha fixat en länk i varje forum som det här berör, jag är mer eller mindre bara i bebatt delen eller i vuxensnack, vilket har gjort att jag totalt har missat det här förslagt. Jag tycker debatt borde få ett eget subforum i Allmänt.

Anledningen är att nu trillar debatt trådarna ner ett par sidor efter som folk inte skriver i dem konstant utan ibland kan be bli väldigt länga hopp mellan att folk skriver en vecka eller så. På det här sättet kommer de flesta debatter dö ut väldigt snabbt, vilket är synd då jag gillar långa och kompilserade debatter.

Nåja det va iaf min åsikt.

Soad_token

Redigerat av Soad_token
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan.

Känns bra att Admin tar tag i sidan nu, Men han skulle dock inte fokusera på forumet detta året.

Det är ju nu det stora fallet bröjar ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan.

Tycker att det var mycket bättre förut...

Jag menar innan den nya uppdatering för någon dag sen. Sen var Fuska.se inte så j*vla mycket bättre förr i tiden som alla pratar om. Oztown och Big Orange var ju iochförsig roliga när de fanns.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker dock farande att trådar som debatt faktiskt behöver ligga i ett eget subforum av den anledningen att trådarna trillar ner många sidor och glöms bort aldeles för snabbt...tanken är att när man debatterar ska man tänka efter ch ha något bevis att bygga sina teorier tankar på. Det blir mycket svårare jobbigare och mycket tråkigare när man måste leta efter trådarna hela tiden.

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...