HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 (redigerat) Admin@ Hoppas att du har en bra plan..Forumet är totalt kasst, bara en massa röra.... Redigerat 25 Juni 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 (redigerat) Jag måste säga att Admin du borde ha fixat en länk i varje forum som det här berör, jag är mer eller mindre bara i bebatt delen eller i vuxensnack, vilket har gjort att jag totalt har missat det här förslagt. Jag tycker debatt borde få ett eget subforum i Allmänt. Anledningen är att nu trillar debatt trådarna ner ett par sidor efter som folk inte skriver i dem konstant utan ibland kan be bli väldigt länga hopp mellan att folk skriver en vecka eller så. På det här sättet kommer de flesta debatter dö ut väldigt snabbt, vilket är synd då jag gillar långa och kompilserade debatter. Nåja det va iaf min åsikt. Soad_token Redigerat 25 Juni 2008 av Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 (redigerat) ....varför har gamecube/xbox flyttas ner men inte playstation 2?............. håller med kinaputt, forumet är en j*vla röra :S Redigerat 25 Juni 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 håller med. admin kan du sluta förstöra hela forumet. xbox är ju minst lika populärt som ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Det är väl meningen att Allmänt forumet ska bli seriösare, tror jag. Det är ganska bra, det är nästa bara skräpinlägg där nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Inse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Inse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan. Känns bra att Admin tar tag i sidan nu, Men han skulle dock inte fokusera på forumet detta året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Inse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan. Känns bra att Admin tar tag i sidan nu, Men han skulle dock inte fokusera på forumet detta året. Det är ju nu det stora fallet bröjar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Inse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan.Tycker att det var mycket bättre förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Inse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan.Tycker att det var mycket bättre förut... Jag menar innan den nya uppdatering för någon dag sen. Sen var Fuska.se inte så j*vla mycket bättre förr i tiden som alla pratar om. Oztown och Big Orange var ju iochförsig roliga när de fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Tycker dock farande att trådar som debatt faktiskt behöver ligga i ett eget subforum av den anledningen att trådarna trillar ner många sidor och glöms bort aldeles för snabbt...tanken är att när man debatterar ska man tänka efter ch ha något bevis att bygga sina teorier tankar på. Det blir mycket svårare jobbigare och mycket tråkigare när man måste leta efter trådarna hela tiden. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Lägg till en TF2 Server bland Spelservrarna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.