eeewwhh Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Köpte ett Svamp Bob gosse djur i spanien :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 jag hadde ingen nalle när jag var liten jag hade en plast bil som hete:vovova (det var en Volvo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 En liten hund som hette Pungen :o Min kusin, som då var 12 sa att jag skulle döpa den till det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Har ingen nalle men ett lejon som jag fick av mamma och pappa när jag var yngre, den går vid namnet Eddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Hade en teddybjörn som hette ollie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 En liten hund som hette Pungen :o Min kusin, som då var 12 sa att jag skulle döpa den till det :D Moget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Vann en ny anka på liseberg efter att jag spelat bort ca 70-80 kr på att vinna honom. Kallar han bara ankan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Björne, och det var en Björnenalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Jag har en liten blå pokemon nalle, som jag fick när jag var 4, han heter pricken ! :P Haha jag har en massa hunder men dom som e bäst heter Pick(minst) pricken(mellan) prickeny(störst) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Min nalle heter Sony. Sony Ericsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Ligger en nalle nånstans i mitt rum. Jag kallar han Nalle ; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 har ingen nalle och har aldrig haft men jag hade en lejon som hete leo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.