Lynott Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Skulle tipsa Natur eller Sam till de flesta då det är lättast att fortsätta plugga senare efter man tagit studenten, är du dock sugen på något speciellt som du är bra på eller något du verkligen vill så får du söka in dig till program som tar upp sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Ska gå Bygg på Magnus Åberg i Trollhättan, det behövs folk och de e bra betalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag valde och kom in på Naturvetenskap inrikning marinbiologi i Lyskil. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 kan informera om att samhälle inte är så jäkla roligt om man inte vill bli författare eller ngt <_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 lite det jag gissade, samhäll är bara för pedagoger, lärare och sånna som inte vet vad de vill bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ska man utbilda sig till polis så måste man ha en samhälsvetenskaplig utbildning. Elektriker och nätverkstekniker är sånt som det behövs mycket av. Nejda, en kompis han gick på teknik programmet tror jag att det hette, och han blev polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Natur ska jag gå, har dock en del skola kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Går på Thoren Business School Går ett handels program vid namn Commerce, ett väldigt praktiskt program med mycket praktik. Kan vidareutbilda sig till t.ex arkitekt vilket inte låter helt dumt. Riktigt kul program, kan rekommenderas ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.