Svampen2 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 men till dess... NER MED NUARNA! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Gamer95:LOL!! Det var ju synd att det vart hackat.Men som tur är jag inte medlem där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Vad är det för fel på fuska.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Men om lösenorden är kryterade med md5, så tar det väldigt lång tid att dekryptera dem. Tror jag. :mellow: @ Hitsugaya: Sry. :unsure: Rofl, att dekryptera hash kan kunniga göra på mindre än 1 timma.Och jag satt och väntade på att fuska.nu skulle bli hackat för att det fanns fullt med hål på fuska.nu. fb.net<3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Vad är det för fel på fuska.nu?Samma fråga, dem har ju bättre fusk än fuska.se, så varför verkar nästan alla hata dem? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 jo..men forumet suger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 jo..men forumet suger :PPlus att forumet är fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Fuska.nu har ingen ordning i sitt forum, en massa röra, massor av spamm, deras server är trög, tar 1 år när man postar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Men om lösenorden är kryterade med md5, så tar det väldigt lång tid att dekryptera dem. Tror jag. :mellow: @ Hitsugaya: Sry. :unsure: Tyvärr inte. Sökte på google efter Fuska.nu hackat och kom in på flashbacks forum om det. Det startafde med en som hatar fuska.nu av nnån anledning. Till slut skickade en snubbe ett program som dekrypterar md5 skitfort. Så dom dekrypterade lösenorden och skickade runt dom. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Va? Går det att dekryptera md5 snabbt? :o Föressten, fuska.nu har typ samma fusk flera gånger till samma spel? Så var det sist jag kollade där i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag är inte medlem i Fuska.nu men ni kan inte snacka massa skit om det när ni själva inte vet så mycket. Faceless aka Hitsugaya satt vid datorn skitlänge för att fixa sidan och det tycker jag är skitbra gjort då han bara är en moderator och dock den ända vid hackningen. Annars så tänkte jag säga att md5 hash går att dekrypta på några sekunder då det finns siter för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag är medlem där men tack och lov så bytade jag inte lösenord där till mitt riktiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.