Hoppa till innehåll

Ska Jag Börja Wow Eller Fortsätta Lira Rs? =/


Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"Hej jag är 18 år och spelar runescape känslan menar du?" WoW inte ha nån känsla? måste vara du som inte har nån, Jag håller med runescape har känsla men WoW har f*n så mycket mer känsla..

Alla har sin egen smak. Vem bryr sig om jag är 18 och spelar RS jag bryr mig inte ett skit. Varför måste alla bry sej om vad man spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Märker att väldigt många är dåliga på att motivera sina svar, och bara skriver 'runescape suger blabla'.

 

Själv så föredrar jag WoW eftersom att det inte är lika hög levelcap och att man kan röra sig samtidigt som man attackerar i WoW. PvP i Runescape var bara att stå stilla och kolla vem som överlevde längst med hjälp av mat i stort sett.

Tycker även att miljön är bättre i WoW, grafiken bidrar väldigt mycket till det. Som någon tidigare sa så var ens gear bara ett tecken på hur mycket pengar man hade farmat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Runescape för att det är billigare. Och så har de ju bättre grafik än wow tycker jag :P

*HOST* jag tycker att du ska börja spela wow istället för rs!! du kanske det är kul men det är mycket bättre att spela wow!! börja med låggt lvl

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sen långt tillbaka spelar RS. Men har nu börjat nörda WoW+Burning Crusade (Private Server) och är kär i det...

Jämför man WoW och RS så är WoW bättre. RS har ju fått lite fina uppdateringar nu som har gjort det rätt så mycket bättre än vad det var innan. Grafiken har blivit mycket bättre. Men som någon annan skrev så kan man ju bara stå stlla i RS när man slåss. I WoW kan man springa flera km sammtidigt som man slåss.

När det gäller att levla sin gubbe så vet jag inget om WoW då jag inte har börjat med någon profesion (stavning) än.

Jag kan iaf säga att världen/omgivningen är så mycket sjönare i WoW. Man kan gå runt och bara upptäcka, ta en närmare titt och söka nya fiender på ett mer realistiskt sätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har betalat för rs i cirka 3-4 år.

vi säger jag spelat för 4år, det motsvarar 48 månader och 1920 kr

och wow då... 4 år = 6240!!!!!!!!!!!!

tänk på de ni.

rs e bättren wow imo.

inget kan ändra det XDDDDDDD

det brukar vara så att det dyrare är bättre
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i WoW finns det mycket mer frihet.

Jag har provat både WoW och Rs och personligen så tycker jag att WoW är roligare.

i WoW kan man hoppa runt o allt.

mycket roligare att utforska saker i WoW.

I Rs står man ju bara still när man slåss.

Men Rs är ju gratis/5 dollar i månander för member.

jag skulle valt WoW om jag var du, fast skippa det där med ett lvl 70 account.

då blir allt tråkigt bara.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow är inte dyrt.... 3 spänn om dagen, big deal. Wow är 100 gånger bättre än runescape, nu när dem förstört RS genom att lägga till massa skit uppdateringar. Varför tar man bort wilderness, och avslöjar runecrafting världen. Så jäcla störande.

 

I wow har du även mer omgivning att röra dig på, runescape har typ 4-5 städer om jag minns rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...