SFrisk Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Börjar 1:an på måndag. Känner inte en kotte :S ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Börjar 1:an på måndag. Känner inte en kotte :S ;D Så var det för mig med för ett år sen ^^ Väldigt nervöst första dagen, men redan efter ca en och en halv vecka kändes det som att jag hamnat i min gamla klass från högstadiet igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Börjar 1:an på måndag. Känner inte en kotte :S ;D Så var det för mig med för ett år sen ^^ Väldigt nervöst första dagen, men redan efter ca en och en halv vecka kändes det som att jag hamnat i min gamla klass från högstadiet igen :P Härligt. Om man inte vill känna sig tillbaka i sin gamla klass då? ;) Jag tror det kommer att gå bra. Har en del äldre kompisar på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Jag vet inte vilken klass jag ska gå i, och jag skulle gärna vilja få reda på det hyffsat snart eftersom att jag börjar om 5 dagar. det blir väl NA1 nånting eller hur de skriver. nån annan bokstav ska in också nånstans tror jag. min gamla klass hette iaf 9A:2 :lol: bäst! f*n vad man saknar alla nu. =/ Redigerat 15 Augusti 2008 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Jag ska början 1:an på gymnasiet på onsdag. Känns ganska nervöst eftersom jag inte känner en enda som går på skolan eller på stället jag ska bo. x) Vet inte om man kallar det mindre stad eller något. o.O' Så jag hoppas verkligen att jag inte blir ensam i gymnasiet >_< Men den som lever får se. (: Redigerat 16 Augusti 2008 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Tur iaf att jag börjar andra ring nu och känner rätt många i det gymnasiet ;D (är 17) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Jag ska början 1:an på gymnasiet på onsdag. Känns ganska nervöst eftersom jag inte känner en enda som går på skolan eller på stället jag ska bo. x) Vet inte om man kallar det mindre stad eller något. o.O' Så jag hoppas verkligen att jag inte blir ensam i gymnasiet >_< Men den som lever får se. (: Ort, by, bonnahåla ? Börjar 8:an på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Ort passar nog Lysekil (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Ska börja 1:an på gymnasiet på onsdag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag börjar femman på onsdag,gud vad segt det kommer vara dom första dagarna i skolan nu när man slappat hela sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag börjar femman på onsdag,gud vad segt det kommer vara dom första dagarna i skolan nu när man slappat hela sommaren. Japp, kommer knappt orka upp ur sängen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 SP1C blev det för mig xD Schillerska gymnasiet, GÖTEBORG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.