Hoppa till innehåll

Runescape Clan.


Rammus
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena.

 

Tänkte fixa en klan. Undrar nu om det är någon som vill ha äran att fixa Forum osv med mig.

Här är lite regler som jag tänkte ha med:

 

Måste ha lvl 70+

Helst ha efarenhet om RS. (Alltså inte ta och fråga massa skit dygnet runt, någon fråga kan vara okej.)

Seriösa personer

12+ (Alltså inte folk under 12+, undantag kan göras, beror på hur mogen personen är)

 

Men som sagt, Någon som är intreserad av att hjälpa mig? Eller att gå med? Eller kanske båda sakerna? ;).

 

EDIT: Stavfel.

Redigerat av dragonaits
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag är inte 70+ men är väldigt "mogen" och är 12+ har spelat RuneScape sen 2005 har tagit några pauser då och då.

Har stor erfarenhet av forum och hur man skapar dom.

 

Min Character name in-game:Korrex

Combat Level: 67 1500 exp från 68 :D.

Fråga mig bara om annan info.

Hp:55

Str:60

Range:12 (Nej jag skiter i denna skillen!

Magic:32

Def:53

Atk:53

 

Armour:Full Rune med Berserk Shield!

Vapen:Rune Scimitar ger mig mer accuracy och snabbare slag.

Redigerat av Numby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte 70+ men är väldigt "mogen" och är 12+ har spelat RuneScape sen 2005 har tagit några pauser då och då.

Har stor erfarenhet av forum och hur man skapar dom.

 

Min Character name in-game:Korrex

Combat Level: 67 1500 exp från 68 :D.

Fråga mig bara om annan info.

Skriv gärna upp str, att, def, range, magic, hp lvl Samt armour/vapen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skule vilja Joina Heter Leeegolas93, är lvl 72 och cb lvlarna ser ut liknande:

Magic 64 (Skillen jag ska träna när jag är färdig med woodcuting)

Atk 60

Str 59

Def 47

Range 54

Prayer 44

Hp 60

 

 

EDIT: Total skill lvlen är 1058, och är en erfaren rs spelare och fråga inga fråger, och är alltid den som räknar ut antal exp till lvl och hur mycket(konstigt nog..) och hjälper gärna till om jag kan

Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är typ lvl 65 (minns ej), har spelat runescape sen innan runescape två kom (det ni känner som runescape). Eh...Jag kan typ allt som är värt att kunna om man är free player. Som ni förstår av min lvl så spelar jag dock inte så mkt, nu loggar jag in nån gång om halvåret. Men jag kan vara med ändå...

 

Är dock som sagt inte 70+

 

Sen tycker jag att det är lite ironiskt att du, som är 13, vill att man ska vara 12+ då jag av erfarenhet vet att 13, 12 och 11åringar kan vara lika mogna/omogna. Något händer väl ifs när man börjar högstadiet, men denna utveckling missar dock en hel del personer.

 

Vet folk som är femton/sexton som beter sig som om de vore 12. Det är hemskt. Jag tycker att du borde ta in de flesta, men att någon som visar sig oseriös/korkad/okunnig blir kickad direkt. Men det är ju bara vad jag anser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är typ lvl 65 (minns ej), har spelat runescape sen innan runescape två kom (det ni känner som runescape). Eh...Jag kan typ allt som är värt att kunna om man är free player. Som ni förstår av min lvl så spelar jag dock inte så mkt, nu loggar jag in nån gång om halvåret. Men jag kan vara med ändå...

 

Är dock som sagt inte 70+

 

Sen tycker jag att det är lite ironiskt att du, som är 13, vill att man ska vara 12+ då jag av erfarenhet vet att 13, 12 och 11åringar kan vara lika mogna/omogna. Något händer väl ifs när man börjar högstadiet, men denna utveckling missar dock en hel del personer.

 

Vet folk som är femton/sexton som beter sig som om de vore 12. Det är hemskt. Jag tycker att du borde ta in de flesta, men att någon som visar sig oseriös/korkad/okunnig blir kickad direkt. Men det är ju bara vad jag anser.

Han skrev också undantag finns...

Du har rätt de e skrämande att folk i min klass är lika omogna som 6orna(börjar 9an

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är typ lvl 65 (minns ej), har spelat runescape sen innan runescape två kom (det ni känner som runescape). Eh...Jag kan typ allt som är värt att kunna om man är free player. Som ni förstår av min lvl så spelar jag dock inte så mkt, nu loggar jag in nån gång om halvåret. Men jag kan vara med ändå...

 

Är dock som sagt inte 70+

 

Sen tycker jag att det är lite ironiskt att du, som är 13, vill att man ska vara 12+ då jag av erfarenhet vet att 13, 12 och 11åringar kan vara lika mogna/omogna. Något händer väl ifs när man börjar högstadiet, men denna utveckling missar dock en hel del personer.

 

Vet folk som är femton/sexton som beter sig som om de vore 12. Det är hemskt. Jag tycker att du borde ta in de flesta, men att någon som visar sig oseriös/korkad/okunnig blir kickad direkt. Men det är ju bara vad jag anser.

Han skrev också undantag finns...

Du har rätt de e skrämande att folk i min klass är lika omogna som 6orna(börjar 9an

 

Precis, jag börjar gymnasiet, men i klassen jag gick i fanns folk som var värre än vad jag var i sexan.

Men jo, undantag är fint.

 

Sen kollade jag just och märkte att jag var sämre än jag trodde. Är bara lvl 62 XD

Kan ifs levla upp mig till 65 rätt snabbt. Om jag orkar...Suck. Rs spelar man bara i perioder.

 

Edit: Vad som än händer. Ha INTE med SPARTA/Leonidas i namnet. Det är löjligt. Vissa av oss läste faktiskt´Frank Millers serienovelle 300 innan filmen kom och slaktade den. Helt värdelöst. Häldre ngt seriöst med RS betydelse. Om det är någon som orkar läsa RS historien så kan väl den komma med ngt finurligt namn.

Redigerat av Imiron
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är typ lvl 65 (minns ej), har spelat runescape sen innan runescape två kom (det ni känner som runescape). Eh...Jag kan typ allt som är värt att kunna om man är free player. Som ni förstår av min lvl så spelar jag dock inte så mkt, nu loggar jag in nån gång om halvåret. Men jag kan vara med ändå...

 

Är dock som sagt inte 70+

 

Sen tycker jag att det är lite ironiskt att du, som är 13, vill att man ska vara 12+ då jag av erfarenhet vet att 13, 12 och 11åringar kan vara lika mogna/omogna. Något händer väl ifs när man börjar högstadiet, men denna utveckling missar dock en hel del personer.

 

Vet folk som är femton/sexton som beter sig som om de vore 12. Det är hemskt. Jag tycker att du borde ta in de flesta, men att någon som visar sig oseriös/korkad/okunnig blir kickad direkt. Men det är ju bara vad jag anser.

Han skrev också undantag finns...

Du har rätt de e skrämande att folk i min klass är lika omogna som 6orna(börjar 9an

 

Precis, jag börjar gymnasiet, men i klassen jag gick i fanns folk som var värre än vad jag var i sexan.

Men jo, undantag är fint.

 

Sen kollade jag just och märkte att jag var sämre än jag trodde. Är bara lvl 62 XD

Kan ifs levla upp mig till 65 rätt snabbt. Om jag orkar...Suck. Rs spelar man bara i perioder.

 

Hehe Rs är ett period spel:P samma för mig

 

Edit: är member i 14 dagar till men ska göra en gång till

Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, Denna låter ju fint fint. Funderar på om jag ska ändra en regel. 60+ låter fint va? :)

Jo så gör vi. Alla som har skrivit här är ju mogna :D. Inga problem här ju :)

 

Glömde en sak. BH skulle sitta fint om vi kunde springa in där lite då och då? ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, Denna låter ju fint fint. Funderar på om jag ska ändra en regel. 60+ låter fint va? :)

Jo så gör vi. Alla som har skrivit här är ju mogna :D. Inga problem här ju :)

 

Glömde en sak. BH skulle sitta fint om vi kunde springa in där lite då och då? ;).

Hihi men kommer aldrig springa dit med full rune xD.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...