Garone Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 underwar, du kallar mig fanboy. det är du. Och såklart vi orkar lyfta skit xbox kontrollen. Den är så ful så jag inte vet vad. Ni är båda fanboys. D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 24 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 underwar, du kallar mig fanboy. det är du. Och såklart vi orkar lyfta skit xbox kontrollen. Den är så ful så jag inte vet vad. haha jag e kanske ett xbox f*n för att xbox är roligare. och vadå den e ful då har du förmodligen aldrig sett ps kontrollen utan bara tat upp den utan att kolla och stoppat den i handen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag tycker båda är coola. Jag gillar särskilt 360:ns Elite kontroll. Den svarta. Och jag är lite trött på PS3 kontrollen. Men när Dual Shock 3 kommer så är det över. :D Men jag tycker att PS3 kontrollen är mycket skönare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag tycker båda är coola. Jag gillar särskilt 360:ns Elite kontroll. Den svarta. Och jag är lite trött på PS3 kontrollen. Men när Dual Shock 3 kommer så är det över. :D Men jag tycker att PS3 kontrollen är mycket skönare.vad e Dual Shock 3 för kontroll, e det samma design fast bätre kvalite elelr hlet annan kontroll??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Samma kontroll, fast med skakfunktion. Den är vit med grå knappar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Samma kontroll, fast med skakfunktion. Den är vit med grå knappar.ok, satt här och hoppades på att det skulle vara en bätre kontroll mer lik xbox kontrollen, men får väl vänta och se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Edit: bort taget. Redigerat 25 Juli 2008 av LeWho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Så sant Morre. 360 kontrollen väger ganska mycket (inte för att jag inte orkar lyfta den xD) + att PS3 kontrollen är skönare och snyggare. ok nu la jag mig faktist och skrattade ihjäl mig på golvet (samt alal mina vänner) `ps3 kontrollen e goare än xbox 360 och xbox 360 kontrollen väger så mkt´ hahahahahahahahahahahaha går ju knappt att spela med en ps kontroll (och jaaa, jag har jämfört) först spelade jag smackdown vs raw på 360 gick bra spelade ca 5 timmar sen 2 dagar senare provade jag samma fast på playstation gick ju inte så j*vla äcklig kontroll och sen väger den ju inget typ käns typ inte som man håller i nåt. En smaksak. Jag tycker Xbox kontrollerna är skit obekväma dels för att dom känns tjocka. isåfall har du väl små händer. och till den andra frågan jag har kört ps3 (motorstorm och resistens) men tyckte inte det var nåt vidare så fattar inte vrf folk kan köpa et tps3 när det inte finns några roliga spel (OCH HANDKONTROLLEN ÄR DEN KASSASTE SOM NÅGONSIN HAR GJORTS!!!!!!) Små händer? Ska man ha 2.5dm stora händer för att spela xbox eller vad menar du? Och jag har verkligen inte små händer, inte skitstora men inte skitsmå. Jag tycker xbox kontrollen är jävligt tjock och det står jag för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 1. dual shock 3 har kommit 2. den finns i svart o vit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Vad jag har läst här inne är det bara fanboys och Garone. Vem orkar bråka om vilken kontroll som är bäst? Och komma med dåliga argument som att "den väger för mycket", "Den är för liten", "Den är för ful"? Herre gud? I alla fall så gillar jag mer 360 och Game cube kontrollerna mest. Dom sitter bäst på handen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Vad jag har läst här inne är det bara fanboys och Garone. Vem orkar bråka om vilken kontroll som är bäst? Och komma med dåliga argument som att "den väger för mycket", "Den är för liten", "Den är för ful"? Herre gud? I alla fall så gillar jag mer 360 och Game cube kontrollerna mest. Dom sitter bäst på handen. håller helt med xbox och gamecube kontrolelrna e som gjorda för händerna, joystickarna sitter perfect och allt. och till den andra frågan, ne man behöver bara normala händer för att tycka att xbox kontrollen inte e stor och klumpig. tror du har provat en annan modell och inte original small (nu pratar vi om de gamla xbox) elelr originalet till xbox 360 det e den perfecta kontrollen no talk about it! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Vad jag har läst här inne är det bara fanboys och Garone. Vem orkar bråka om vilken kontroll som är bäst? Och komma med dåliga argument som att "den väger för mycket", "Den är för liten", "Den är för ful"? Herre gud? I alla fall så gillar jag mer 360 och Game cube kontrollerna mest. Dom sitter bäst på handen. Om jag är en Fanboy är du lika mycket en. Jag har inte skrivit nåt annat än att jag tycker att xbox/xbox360 kontrollerna känns tjocka/klumpiga och för det är man verkligen ingen fanboy. Nu har du skrivit vilka kontroller du tycker är bäst och enligt din åsikt att dömma fanboys är du en Fanboy. Underwar: Av alla moderna konsoller har jag testat Xbox360 kontrollerna minst och vid tiden vänjer man sig. När jag spelade GameCube förut så tyckte jag kontrollen var utmärkt och när jag fick ett PS3 kändes det lite konstigt först men jag vänjde mig med tiden. Det enda som kan kännas konstigt på PS3 är FirstPerson-Shooter spel men man vänjer sig med tiden. Men just nu anser jag Xbox360 kontrollen tjock för att jag inte använt en många gånger. Redigerat 26 Juli 2008 av Sportzer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg