Sidney Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Tänkte klippa mig såhär typ. Gjorde en liten bild på det, gjorde den snabb. Tycker ni att det ser ut som snagg på sidan på den andra bilde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Fel forum. Men det såg konstigt ut tycker jag. (Men du klipper som vill). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Fel forum. Men det såg konstigt ut tycker jag. (Men du klipper som vill).Lol, han har inte klippt sig än. Han har troligen gjort det i PS och har lagt ut det för att se om det ser ut som han har snaggat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Shit va smart, fattar inte varför jag har gjort så förut. :o... Ioförsig så har jag inte PS på datorn :( men när jag väl har det så underlättar det mina framtida besök hos friseraren :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag kommer ju inte ta med bilden till frisören. De kanske inte alls tycker det ser ut som snagg, utan blonderat:P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag kommer ju inte ta med bilden till frisören. De kanske inte alls tycker det ser ut som snagg, utan blonderat:P.Meh, att man har en frisyr med snagg på ett område innebär ju alltid (såvida man inte har färgat lr nåt annat) att snagget kommer se annorlunda ut, jag har mörkt hår och då jag har haft snaggat på sidorna har det alltid sett lite gråaktigt ut. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Jag kommer ju inte ta med bilden till frisören. De kanske inte alls tycker det ser ut som snagg, utan blonderat:P.Du kan ju säga att det som du har ljusnat ska snaggas inte blonderas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Om du snaggar på sidorna kommer din frisyr bli mycket mer unik folk kommer kolla mer, ofc inte att tänka vad fult men många kommer nog kolla ditt håll ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 jag skulle tänkte f*n va fult? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag kommer ju inte ta med bilden till frisören. De kanske inte alls tycker det ser ut som snagg, utan blonderat:P.Du kan ju säga att det som du har ljusnat ska snaggas inte blonderas? Mm, så vida du inte är stum så är det ett bra förslag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag tycker med att det såg konstigt ut.. ;) men den första var snyggast :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Första är en bild av hans frisyr.. Den andra är ändrad i ps.. Om jag hade sett någon med den frissan skulle jag småskrattat.. Den där frissan har ju medelålderskris-män.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.