D48 Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 jo nu ser jag att jag har fått ett litet djur/insekt innan för min skärm så går hit och dit. jag undrar om den kan förstöra ngt?? jag tror inte den kan det men endå.. den håller på att gå över rutan hela hela tiden så jag blev lite förvånad när jag starta datorn xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 lol innanför skärmen? Är det plattskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 borde inte va non fara men WTF EN INSEKT I SKÄRMEN?? HUR f*n KOM DEN DITT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Så va det för min kompis också, små svarta saker som är lite avlånga. Typ som mini-mini blodiglar, fast de suger ju inte blod. Fatta idag, då hade jag hela fönstret öppet, fick jag in hundratals såna j*vla svarta små saker som jag berättade om. Tog fram dammsugaren och muhahahaha... xD Redigerat 27 Juli 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Det hände för mig med min gamla skärm, jag bara klämde (tryckte) ihjäl dem. Sedan fanns det 6 fula svarta prickar :/ Men vad jag vet så gör de ingen skada. Det är F.ö. lätt att de kommer dit om man har en blomma/fönster öppet nära skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Sry för off-topic men tror inte såna små djur kan se en blomma i skärmen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 WTF? Nafrali sa att det är lättare om fönstret är öppet i närheten av skärmen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Läbbigt :huh: ... Hade ett sånt där "svart" djur i min "Sjölja-munnen-efter-tandborstnings-mugg".. Som tur var så skölde jag inte min mun :P .. Och ja, jag har problem att stava till "sjölja" :mellow: ... Redigerat 27 Juli 2008 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Om den kom in måste det finnas en väg ut också. Går det inte att knuffa på den så den springer ut kanske? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Nej, om man gör det är det väldigt stor risk att man dödar den. Har f.ö. ett kryp inne i min skärm nu, ska låta han krypa omkring i några dagar för att se vad som händer. Det är inte alls snyggt med lite svarta prickar här o var på skärmen. [EDIT] Verkar som han har gått och dött... Redigerat 27 Juli 2008 av Nafrali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 De en tveskärt antagligen, vet inte hur man stavar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 um..så stora? tror det är mer såna millimetrar(som jag kallar dem eftersom de är en millimeter typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.