TiredRacoon Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Tvestjärt är det knappast då de måste vara extremt små för att få plats. Milimeterkryp som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Det är några små svarta saker som drar sig till blommor. Som sagt så fick jag 100-tals igår när jag hade fönstert öppet, inte bakom skärmen men uppe i taget och så... Så det var bara fram med dammsugaren och dööö!!!! :P Om ni vill få ut den så är det bara att vända på skärmen så att krypet rullar tills det kommer ett hål, då har ni vunnit. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Om ni vill få ut den så är det bara att vända på skärmen så att krypet rullar tills det kommer ett hål, då har ni vunnit. xDDet spelar väll ingen roll? De kan ju krypa åt alla håll när skärmen står normalt. Mitt kryp har f.ö. börjat krypa igen :) Min pappa sa att man kunde testa stänga av skärmen en stund och sätta en lampa lysandes vid sida som lyser in mot skärmen, för att de drar sig till ljuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) Ah, det din pappa säger är bara trams, man ska ha på skärmen hela dan och natten, och ha så släckt så möjligt överallt. Utom skärmen. xD (Skämt) Redigerat 28 Juli 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 ALLVARLIGT? Har ni småkryp i skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 ALLVARLIGT? Har ni småkryp i skärmen? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 lol innanför skärmen? Är det plattskärm?ja en 20" widescreen... _D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) jo nu ser jag att jag har fått ett litet djur/insekt innan för min skärm så går hit och dit. jag undrar om den kan förstöra ngt?? jag tror inte den kan det men endå.. den håller på att gå över rutan hela hela tiden så jag blev lite förvånad när jag starta datorn xD. Visa bild..! Redigerat 29 Juli 2008 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Tveskärtar dras inte till ljus så mkt har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 tog ingen bild men det var som en liten blodigel eller hur det stavas. den va en milimeter bred och 3 militeter lång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Mm, det är såna svarta skitsaker som dras till starka färger eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 blev attackerad av några småkryp som såg ut som en blandnig mellan gräshoppor och nattfjärilar igår. de attackerade skärmen och gick knappt att få tag på eftersom de hoppade undan, de var väl 1-2 millimeter långa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.