Hoppa till innehåll

Ett Djur Innanför Skärmen!


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är några små svarta saker som drar sig till blommor. Som sagt så fick jag 100-tals igår när jag hade fönstert öppet, inte bakom skärmen men uppe i taget och så... Så det var bara fram med dammsugaren och dööö!!!! :P

 

Om ni vill få ut den så är det bara att vända på skärmen så att krypet rullar tills det kommer ett hål, då har ni vunnit. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni vill få ut den så är det bara att vända på skärmen så att krypet rullar tills det kommer ett hål, då har ni vunnit. xD

Det spelar väll ingen roll? De kan ju krypa åt alla håll när skärmen står normalt. Mitt kryp har f.ö. börjat krypa igen :) Min pappa sa att man kunde testa stänga av skärmen en stund och sätta en lampa lysandes vid sida som lyser in mot skärmen, för att de drar sig till ljuset.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo nu ser jag att jag har fått ett litet djur/insekt innan för min skärm så går hit och dit. jag undrar om den kan förstöra ngt?? jag tror inte den kan det men endå..

den håller på att gå över rutan hela hela tiden så jag blev lite förvånad när jag starta datorn xD.

 

Visa bild..!

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...