ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Kan det inte bara vara en ren och skär spelkonsoll som man bara kan spela spel på? Det va det jag menade :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Nätverksfunktionen (spela online och ladda ner demos) och spelfunktionen (spela spel) är det enda som behövs. Sen måste de ju inte ha så snygga designer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Nätverksfunktionen (spela online och ladda ner demos) och spelfunktionen (spela spel) är det enda som behövs. Sen måste de ju inte ha så snygga designer. Och ladda ner t.ex. nya banor och sånt till spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Japp. De 3 sakerna är det enda som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Men det är ju kul med lite "variation", plus att det känns skönt att veta att du kan lyssna på musik och se på film när du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Inte om det gäller att man får pröjsa 1000:- till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Men det är ju kul med lite "variation", plus att det känns skönt att veta att du kan lyssna på musik och se på film när du vill. Om man vill se på film, är det inte bättre att använda datorn? Redigerat 29 Juli 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Eller dvd:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Eller dvd:n? Och dvd:n, ja. Glömde att nämna den. I framtiden tror jag att de flesta kommer att ha en blueray ( som nästan alla har en DvD spelare idag. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Om det inte floppar om nåt årsom HD-DVD:n gjorde. Dock så tror jag mycket på Blue-Ray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Asså jag bryr mig inte om hur kontrollens er ut bara designen, skiter i om den e rosa elelr svart bara den e goa att hålla i! därför ät 360 kontrollen bätre än ps3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Asså jag bryr mig inte om hur kontrollens er ut bara designen, skiter i om den e rosa elelr svart bara den e goa att hålla i! därför ät 360 kontrollen bätre än ps3!Dem som har vant sig vid 360 kontrollen tycker att den är skönare, och dem som har vant sig vid ps3 kontrollen tycker att den är skönare. Konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.