Hoppa till innehåll

Dude Seriöst, Det Räcker


Ryssfemma

Rekommendera inlägg

Jag snackar om frågor man stället i Pc forumet till exempel.

Vilka pinnars kablar i datorn ska man sätta ihop osv för att dem här kretsarna ska fungera, så ser man första svaret.

Googla lite.

Och personen som frågar har inte ens försökt/tänkt på att använda Google, eller hur?

 

Ibland är det inte lätt och hitta rätt sökord.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om nån typ 'går mot' att han måste ladda ned något från (Smart och skriva en sida här när du vet att det inte är tillåtet..) och han frågar vad man ska söka på då får man ju inte svara? Och då har jag sett många som sagt 'Googla. Är emot fuskas regler att svara.'

 

Då är det ju bra.

 

EDIT: Anmält? Nerladdning är väl emot fuskas regler? Har jag fel?

Redigerat av Nafrali
§3.7
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan folk sluta vara så dryga mot varann och säga typ, googla, justgoogleit.com

I forumet här så ska man kunna ställa frågor utan att få samma svar kastade emot sig,

jag ser att det finns ungar här som försöker leka smarta genom och tala om för folk att de ska googla, och att de är

allmänbildade som f*n och kan allting.

jag har inte sett en ända som har påstått att de är "allmänbildade som f*n", men jag har ju varit långt ifån över allt på fuska. men som sagt, om du själv kan söka på det, så gör det, be inte oss göra det, våran tid är lika dyrbara som er andras. google är en jättebra sida att först söka på, och i många fall kan man kolla wikipedia om allmänna saker, FZ, Pc för alla etc är asbra att kolla för att få information om olika spel, prisjakten, pricerunner etc. är bra för priser på elektronik och mer. många frågor är totalt onödiga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag snackar om frågor man stället i Pc forumet till exempel.

Vilka pinnars kablar i datorn ska man sätta ihop osv för att dem här kretsarna ska fungera, så ser man första svaret.

Googla lite.

 

Och personen som frågar har inte ens försökt/tänkt på att använda Google, eller hur?

 

Ibland är det inte lätt och hitta rätt sökord.

 

Läs mitt inlägg igen.

 

Förövrigt ser jag ofta frågor som, vart kan jag köpa den, hur mycket kostar den, vad gör den?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När det är en fråga som man tycker är otroligt onödigt så skriver man en helt onödig sak tillbaka. Alltså är "justgoogleit.com" passande på det sättet, eftersom det är ett lika idiotiskt svar som frågan, och det är det ända idiotiska man kan svara på i detta väldigt regelrätta fuska.se.

 

Såklart, när det handlar om kablar är det ju en helt annan sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...