HUHEUEHEUEHUH Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 (redigerat) ~edit~ Redigerat 27 September 2008 av Kinaputt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Hur omogen får man vara att hacka andra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 (redigerat) Hur omogen får man vara att hacka andra!Jag kan inte precis säga att man är omogen. Att hacka sidor, system o.s.v är ganska skickligt. Men att hacka användare på ett forum är ganska onödigt att man lägger ner tid på det. Patetisk är man inte heller. Alla drar nöja av olika saker, vissa tycker om & är intresserade i sådant. Redigerat 28 September 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 FYI, det är inte skickligt överhuvud taget att få en länk av en person, sen skicka runt den. Personen som hackade användarna har gjort detta då jag vet vem det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIFTOMGOMG Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 (redigerat) FOO SHIZZLE! INBÖRDESKRIG!!!!!!!!!!1111111111111111111111 IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE IT'S JUST LIKE A MINI MART! A MINI MART! A MINI MART! A MINI MART! A MINI MART! A MINI MART! A MINI MART! A MINI MART! A MINI MART! A MINI MART! A MINI MART! A MINI MART! KEKEKEKEKEKEKEKEKKEKEKE SA JAG HAPPY CATURDAY I EFTERSKOTT BTW? Kommentera inte detta inlägg //Boffaroffe Redigerat 30 September 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Hur omogen får man vara att hacka andra!Jag kan inte precis säga att man är omogen. Att hacka sidor, system o.s.v är ganska skickligt. Men att hacka användare på ett forum är ganska onödigt att man lägger ner tid på det. Patetisk är man inte heller. Alla drar nöja av olika saker, vissa tycker om & är intresserade i sådant. Att få nöje av någonting som skadar andra är patetiskt, och även omoget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Hur omogen får man vara att hacka andra! Jag kan inte precis säga att man är omogen. Att hacka sidor, system o.s.v är ganska skickligt. Men att hacka användare på ett forum är ganska onödigt att man lägger ner tid på det. Patetisk är man inte heller. Alla drar nöja av olika saker, vissa tycker om & är intresserade i sådant. Att få nöje av någonting som skadar andra är patetiskt, och även omoget. Tyvärr är det dock många som gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 FOO SHIZZLE! INBÖRDESKRIG!!!!!!!!!!1111111111111111111111 IT'S JUST LIKE A MINI MART! KEKEKEKEKEKEKEKEKKEKEKE SA JAG HAPPY CATURDAY I EFTERSKOTT BTW? Poison :D (Lär få en varning för detta, men det skiter jag fullständigt i, lungt värt det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Att kunna hacka iofs är skickligt och snyggt. Det är inget som man kan läsa i en bok på lästimman och sen ge runt den. Det tar tid och det är värt det ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Garkan, den person som har gjort det har inte gjort mycket, han har fått länken av någon och jag vet vem. Poison nice inlägg btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 så om jag klickar på den så får han reda på mitt pass, Sure. Jag kom ju till vanliga YT startsidan med min inloggning -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 (redigerat) så om jag klickar på den så får han reda på mitt pass, Sure. Jag kom ju till vanliga YT startsidan med min inloggning -.-._. Klickar du på länken så skickas/kopieras dina "cookies", till den som ligger bakom länken. I dina cookies så finns, ditt lösenord och användarnamn. Men om du använder firefox, logga ut från fuska.se och sedan rensar du dina cookies, sedan kan du klicka på länken, då finns det bara cookies om när du har tryckt på länken. Och ja, när du klickar på länken så kommer du till en slumpmässig video, eller en video har har valt ut, men när du kopplas till youtube, det är då dina cookies skickas. Det ligger liksom i själva länken som aktiveras när du klickar dig in på den. Redigerat 2 Oktober 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg