Hoppa till innehåll

Bild På Din "setup"!


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Har flyttat i veckan så jag kände för att ta lite bilder :P Inte världens bästa kamera direkt, men det är den enda jag har.

 

Det viktigaste för mig är att ha datorn bredvid sängen så jag kan ha fötterna på sängen :P

 

Det här typ alla mina fasta spel, dvs spel som inte är köpta på steam eller liknande. Har dock köpt ett antal xbox360 spel också, men dom är hos min pojkvän eftersom det är han som äger xboxet.

SC2 :o Hur går det?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har flyttat i veckan så jag kände för att ta lite bilder :P Inte världens bästa kamera direkt, men det är den enda jag har.

 

 

Det viktigaste för mig är att ha datorn bredvid sängen så jag kan ha fötterna på sängen :P

 

 

Det här typ alla mina fasta spel, dvs spel som inte är köpta på steam eller liknande. Har dock köpt ett antal xbox360 spel också, men dom är hos min pojkvän eftersom det är han som äger xboxet.

Röker du? :angry: Redigerat av Musten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har precis införskaffat mig dessa tre för att köra eyefinity, samt ett trådlöst headset från Corsair.

PS. Jag hatar Radeon & ignorera avtrycket på skärmen till vänster.

Trodde först att skärmarna var högtalare.

 

Ontopic: Jag postar min bild imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...