MaryJane Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P En liten jämförning ;) Kommentera gärna nånting :P Blev väldigt stor skillnad måste jag säga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P En liten jämförelse ;) Kommentera gärna nånting :P Jo, det var bättre. Men du kunde ju ha sattsat på en widescreen plus lite större skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P En liten jämförelse ;) Kommentera gärna nånting :P Jo, det var bättre. Men du kunde ju ha sattsat på en widescreen plus lite större skärm. Vadå satsat? Fick skärmen gratis för f*n :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P En liten jämförelse ;) Kommentera gärna nånting :P Jo, det var bättre. Men du kunde ju ha sattsat på en widescreen plus lite större skärm. Vadå satsat? Fick skärmen gratis för f*n :D Haha ser mycket snyggare ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Här är några bilder där jag sitter och ugglar hela dagarna (tog bort stolen om nån undrar) ;) Nu tänker nog några av er att jag ska köpa mig en platt skärm men jag ska skaffa grafikkort och en hårddisk först,annars hade jag köpt en för länge sen (skärmen tar ju upp halva bordet) :D Vad heter moderkortet är det 3 way SLI eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P En liten jämförelse ;) Kommentera gärna nånting :P asså e du en pygme? :) ser ut att vara ett lågt bord =) Redigerat 6 Januari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P En liten jämförelse ;) Kommentera gärna nånting :P Jo, det var bättre. Men du kunde ju ha sattsat på en widescreen plus lite större skärm. Vadå satsat? Fick skärmen gratis för f*n :D aha, ok. Men då förstår jag. Skulle också vänta med att köpa skärm om jag fick en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Nu tänker nog några av er att jag ska köpa mig en platt skärm men jag ska skaffa grafikkort och en hårddisk först,annars hade jag köpt en för länge sen (skärmen tar ju upp halva bordet) :D Vad heter moderkortet är det 3 way SLI eller? Asus M3N-HT HDMI/Deluxe http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=278089 Japp det är 3 way SLI och har man 2 kort i så körs dom i x16 men har man 3 way sli så körs dom i x8 Redigerat 6 Januari 2009 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P En liten jämförelse ;) Kommentera gärna nånting :P Vinflaskan är borta. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P En liten jämförelse ;) Kommentera gärna nånting :P Vinflaskan är borta. :/ Ja tog bort lite grejer som inte behövde stå där,har tagit bort kameran,sladdarna som ligger där och hörlurarna har jag hängt upp på en spik på väggen som redan var där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) det var en fin skärm du hade där gosse :> Redigerat 6 Januari 2009 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jaa-a, det var inte lätt :D Men jag lyckades få en bild iaf... Med min mobil =P Det är egentligen min nya TV (som jag INTE fick i julklapp) fast jag spelar dator på den. Bredvid skärmen syns min Wii och under den syns min fjärrkontroll. Japp, får skaffa trådlös tangentbord och mus senare :) Men i alla fall här kommer min bild: Vad tycks? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.