Dave37 Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Perfekt oordning, det är så det ska se ut. och sen en rosa panter på väggen som gräddet på moset. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 wall of pictures Din dator ser ut som en lunchbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Haha det tänkte jag också först ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Blev ganska många bilder /: ^^ Aldrig funderat på att städa lite, och kanske köpa ny skärm :P ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 DonaldDuck: Som de andra skriver. Du har inte tänkt att städa lite? Sen är det inte nyttigt att sitta snett, så en TFT skärm skulle inte skada... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Det är städat nu :P, och nya skärmar är dyra /: Denna funkar ju fortfarande perfekt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) Lol, det ser ut som att det är larver i pizzan. Btw, varför har du tagit av faceplaten? EDIT: Gillade dina Nalle Puh tofflor. ;) Redigerat 20 Juli 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) Jag försöker få upp hela 360't för att flasha det. Redigerat 20 Juli 2009 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Jag försöker få upp hela 360't för att flasha det.Ok, men vore det inte säkrare om du hittade nån på blocket som kan göra det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Kanske, men det skulle kosta femnton förmögenheter i frakt, och att skicka ett 360 så långt vill jag inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Lol, det ser ut som att det är larver i pizzan. Btw, varför har du tagit av faceplaten? EDIT: Gillade dina Nalle Puh tofflor. ;) Jag tyckte också att pizzan såg... :wacko: motbjudande ut. Haha, Nalle Puh tofflor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Jag tyckte också att pizzan såg... :wacko: motbjudande ut. Haha, Nalle Puh tofflor :P Du kanske inte tycker om svamp. paprika & oliver ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.