Svampen2 Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Vrf har du toapapper i sängen? E du "förkyld" :P :cool:Alltid förkyld :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Har flyttat i veckan så jag kände för att ta lite bilder :P Inte världens bästa kamera direkt, men det är den enda jag har. Det viktigaste för mig är att ha datorn bredvid sängen så jag kan ha fötterna på sängen :P Det här typ alla mina fasta spel, dvs spel som inte är köpta på steam eller liknande. Har dock köpt ett antal xbox360 spel också, men dom är hos min pojkvän eftersom det är han som äger xboxet.SC2 :o Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 SC2 :o Hur går det?Jag kör inte så mycket längre. Har aldrig orkat köra så pass mycket så att jag går upp i ligorna. Men jag antar att jag fortfarande kör som en silver spelare typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 (redigerat) Har flyttat i veckan så jag kände för att ta lite bilder :P Inte världens bästa kamera direkt, men det är den enda jag har. Det viktigaste för mig är att ha datorn bredvid sängen så jag kan ha fötterna på sängen :P Det här typ alla mina fasta spel, dvs spel som inte är köpta på steam eller liknande. Har dock köpt ett antal xbox360 spel också, men dom är hos min pojkvän eftersom det är han som äger xboxet.Röker du? :angry: Redigerat 3 Juli 2012 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Måste ta lite bilder också. Funderade på det, men då var tråden inaktiv och jag ville inte fortsätta. Men nu verkar den vara igång :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 (redigerat) Blubb. Alla mina fm till den som gissar rätt på vad det är för spelfodral som ligger där. Redigerat 4 Juli 2012 av ImCasualGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Alla mina fm till den som gissar rätt på vad det är för spelfodral som ligger där. command and conquer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Blubb. Alla mina fm till den som gissar rätt på vad det är för spelfodral som ligger där.heroes of Might & Magic III ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Blubb. *Bild* Alla mina fm till den som gissar rätt på vad det är för spelfodral som ligger där.Farao/Pharao? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Har precis införskaffat mig dessa tre för att köra eyefinity, samt ett trådlöst headset från Corsair. PS. Jag hatar Radeon & ignorera avtrycket på skärmen till vänster. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Har precis införskaffat mig dessa tre för att köra eyefinity, samt ett trådlöst headset från Corsair.PS. Jag hatar Radeon & ignorera avtrycket på skärmen till vänster.Trodde först att skärmarna var högtalare. Ontopic: Jag postar min bild imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Gamingskärmen no1, 22", 200hz, 50kg xD På den andra skärmen har jag bara irc o spotify Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.