TuggaBananWTF Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) Det bror på vad man har för Lektioner. Engelska är roligt! (soso @ 05/10-2008 20:42:37 Ok. Jag gillar inte skolan! Jag går i mellanstadiet. Jag också i Mellanstadiet Redigerat 8 Oktober 2008 av ichwill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) Tråkig som f*n... Den var "rolig" tills 5an...sen blev den skittråkig. Redigerat 8 Oktober 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Nej, Skolan är det tråkigaste skiten jag vet. Stig upp klockan 7 sedan ta dig till skolan och jobba med j*vla matte, No och Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Tycker väl skolan är ganska rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Skolan kan stoppa upp fingert i röven xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 vi haringa håltimmar börjar tidigt slutar sent. skolan ä hemsk och jobbig. var nära på att somna på en lektion en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Det "glädjer" mig också att andra gruppen får typ 2-3 håltimmar varje vecka medans vi inte har fått en enda håltimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Det "glädjer" mig också att andra gruppen får typ 2-3 håltimmar varje vecka medans vi inte har fått en enda håltimme.Håltimme är inte så jättekul! Slutar hellre tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Det "glädjer" mig också att andra gruppen får typ 2-3 håltimmar varje vecka medans vi inte har fått en enda håltimme.Håltimme är inte så jättekul! Slutar hellre tidigare. Vi har inte EN ENDA håltimme, har heller aldrig haft.. 7:an är så j*vla jobbig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Tror det viktigaste är att man skiljer på skola och skolumgänge........ Ibland kul, ibland trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Jag gillade inte heller skolan när jag var 10. Först nu i gymnasiet som det känns kul :) Ämnen som jag är intresserad av osv. Asnajs :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 När det är musik, engelska och några andra roliga ämnen är skolan hyffsat roligt. Men när det är t ex Matte, Fysik, Kemi och alla liknande ämnen är skolan väldigt tråkig och jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.