Staejjkarn Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Nja skolan är väl okej och det går typ asbra för mig(tycker jag och mina föräldrar :P ). Men det finns ju dåliga dagar och bra dagar men det sämsta nu är att jag måste kliva upp kl 6 varje morgon. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) okej fall jag ska seja så går det dåligt för mej :( Hänger ej med på lektionerna. Redigerat 12 Oktober 2008 av linus555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Tråkig som f*n... Den var "rolig" tills 5an...sen blev den skittråkig. jag tycker tvärtom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jag tycker mittimellan. Ibland kul, ibland tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Tråkigt! Somna på mitt Engelska prov idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 helt okej, finns bättre och sämre dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Det växlar, torsdagar kan vara riktigt sega och tyvärr väntar den dagen imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Tråkigt. blir säkert roligare när man får läsa det man vill sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 jag tycker att den kan vara rolig ibland men också jätte tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 trist som s*tan hoppas det bler roligare på gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Vissa dagar är roliga, vissa dagar är tråkiga. Fast det brukar vara kul. Jag har stort intresse för skolan. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.