Gäst Mangekyoucake Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Skolan är skitkul! Vi busar alltid i vår klass, och många ber om hjälp på alla studier bland tjejerna ;) rawr.. Jag gillar skolan, rätt chill, och jag gillar att lära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Skolan är skitkul! Vi busar alltid i vår klass, och många ber om hjälp på alla studier bland tjejerna ;) rawr.. Jag gillar skolan, rätt chill, och jag gillar att lära mig. Precis! Rätt chill faktiskt som Mangekyoucake sa. Bara att garva på lektionerna,busa på..ja rätt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 tråkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Roligt faktiskt. När man har bra och roliga lärare som tål att skämtas med (inom en gräns dock) blir skolan lättare och roligare att klara av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Personligen tycker jag det är kul. Vi har ett grymt schema och nu när man själv har valt vad man vill göra i skolan blir det ju mkt roligare (går data inriktning ;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Skolan är ju sjukt kul som helst. Går själv i 7:an, visst mycket jobb att göra men kul att lära sig! Älskar skolan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Haha!När du blir äldre inser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 jovisst, grundskolan suger, men den är det viktigaste av hela livet, den har sina sidor ;) iaf, jag vill bli pilot och det verkar vara skit kul, och att studera en sak som är skit roligt är ju..roligt!! då man får sitt intresse :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wurrld Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Det varierar faktiskt. Ibland är det underbart och ibland är det skit. Det som är det tråkigaste är nog att plugga in något man inte har något intresse för eller göra andra saker man inte tycker om. Och ibland är det ju inte skitskoj med kompisarna hela tiden eftersom vi alla har kommit i depression tider och sådant skit (mensen förvärrar ju självklart skiten). Men annars kan det ju vara underbart och hej och hå frid och fröjd osv... Går ju i Gymnasiet då och det är så mycket bättre än i hög-, mellan- och lågstadiet. För mig så har ju mina betyg sänkts och blahblahblöh, men det är ju, enligt mig, för att kraven är så höga på oss små elever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Haha!När du blir äldre inser du. Ja, när man är 14 vet man allt typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Om du tycker att första året i gymnasiet är kul så ska du vänta tills andra året. Då du har valt din inriktning. Då får du studerar det du har valt. Så har du valt, typ dator teknik så är det en massa jobb på datorn, programmering och sånt. Va roligt! Så om jag väljer dator då får jag sitta och programera och sånt hela tiden! Va roligt! Jag älskar datorer om det inte står på mitt användarnamn! Du har alltid kärnämnena, i vilken inriktning du än väljer. ( Matte, Svenska och Engelska. I vissa inriktningar har du även gymnastik har jag för mig. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.