Hoppa till innehåll

President Val

Gäst hejhejhej

President val  

49 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst hejhejhej

Jag hade röstat på barrack, men jag tror tyvär itne att han vinner. Jag tror han är för social (politiskt) inget amerikanare gillar precis.

Soad_token

Jag tror nog ändå att obama vinner, många amerikanare är ganska trötta på republikaner nu efter allt Bush har ställt till med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade röstat på barrack, men jag tror tyvär itne att han vinner. Jag tror han är för social (politiskt) inget amerikanare gillar precis.

Soad_token

Jag tror nog ändå att obama vinner, många amerikanare är ganska trötta på republikaner nu efter allt Bush har ställt till med.

Du har en poäng, nåja inte mkt man kan göra, bara vänta o se :P

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Barack Obama. Men tbh, Barack Obama är som light coca-cola medans MCcain är som vanlig coca-cola. Light coca-cola är 'bättre' men långt ifrån 'bra'

tvärtom.

barack obama

tycker dock inte om honom särskilt bra heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För tusan, inte McCain, han vill ju att Kreationism ska läras ut i skolorna ._.

Och totalförbjuda abort för den delen.

Amerika är ett kristet land, bara för att du är en s*tanist så behöver de inte vara s*tanister. Dessutom så bor du väl inte i USA eller hur? Då ska du inte ha något att göra med hurvida de lär ut kreationism (observera litet "k") i skolorna?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...