Sandflygaren Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Ja hitta ingen liknande tråd så jag gör en om vad som är det största felet eller pinsammaste du gjort när det gäller kärlek? Själv så var det när jag råka pussa en tjej när hon sov, och en vecka senare vet halva skolan det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 råkade pussa en tjej?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) Ojojoj, det måste varit när jag blev ihop med en tjej flera gånger om strax efter att hon dumpat mig :/. I efterhand känns det jävligt desperat och jag ångrar det som f*n. Redigerat 12 Oktober 2008 av Sportzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Att jag har haft sex med tjejer jag helt enkelt inte älskar. -.- Blir inte ihop med någon igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Att jag har haft sex med tjejer jag helt enkelt inte älskar. -.- Blir inte ihop med någon igen. Att vara otrogen, av misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Att jag har haft sex med tjejer jag helt enkelt inte älskar. -.- Blir inte ihop med någon igen. Att vara otrogen, av misstag. Nyfiket frågat, hur f*n är man otrogen av misstag?! :S nåja det var väl att jag inte lyckades fråga efter telefonnummret till en tjej som va intreserad av mig (träffades på gymnasiemässan och hon stog för en anna skola) snygg som f*n, trevlig, intressant, glad och intresserad...men ändå lyckades ajg inte kläma ur mig frågan om vi kunde träffas igen elelr om hon hade en msn elelr något jag kunde få...något som jag ångrar bittert =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Att jag har haft sex med tjejer jag helt enkelt inte älskar. -.- Blir inte ihop med någon igen. Att vara otrogen, av misstag. Nyfiket frågat, hur f*n är man otrogen av misstag?! :S nåja det var väl att jag inte lyckades fråga efter telefonnummret till en tjej som va intreserad av mig (träffades på gymnasiemässan och hon stog för en anna skola) snygg som f*n, trevlig, intressant, glad och intresserad...men ändå lyckades ajg inte kläma ur mig frågan om vi kunde träffas igen elelr om hon hade en msn elelr något jag kunde få...något som jag ångrar bittert =/ En jävligt lång historia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 bah jag var kär i en tjej och hon mig det visste jag eftersom hon sa de til några av sina tjejkompisar senare vidare till mig, men sen så sa jag nåt och screw it up. ångrar det lol. tänker f*n inte va kär igen eftersom man blir sårad men det blir bättre igen. kärlek e för komplicerat x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Kärlek är komplicerat ja. Men det kommer mannen, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 (redigerat) EDIT: Fel citat bah jag var kär i en tjej och hon mig det visste jag eftersom hon sa de til några av sina tjejkompisar senare vidare till mig, men sen så sa jag nåt och screw it up. ångrar det lol. tänker f*n inte va kär igen eftersom man blir sårad men det blir bättre igen. kärlek e för komplicerat x) Jaa, du...lycka till men den dära. Förövrig så suger kälek bara när man gör slut, medans man är kär (och har en chanse elelr är ihop) så är det den mest underbara känslans som finns, finns inget som slår känslan av att vara kär...plus att det låter ju lite konstigt att du hellre är ensam resten av livet (känslomässigt då) än att risker att bli dumpad. Låter faktikst fegt i mina öron. Soad_token Redigerat 18 Oktober 2008 av Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 exakt du har en poäng där men man måste ju "arbeta" hårt för kärleken, för de sköna me andra ord. men ja tänker inte ha ett förhållande på ett tag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 exakt du har en poäng där men man måste ju "arbeta" hårt för kärleken, för de sköna me andra ord. men ja tänker inte ha ett förhållande på ett tag :) Haha så sär det många som säger, två veckor senare är dom ihop med någon igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.