Hoppa till innehåll

Största Missen?


Rekommendera inlägg

Att jag har haft sex med tjejer jag helt enkelt inte älskar. -.- Blir inte ihop med någon igen.

Att vara otrogen, av misstag.

 

Nyfiket frågat, hur f*n är man otrogen av misstag?! :S

 

nåja det var väl att jag inte lyckades fråga efter telefonnummret till en tjej som va intreserad av mig (träffades på gymnasiemässan och hon stog för en anna skola) snygg som f*n, trevlig, intressant, glad och intresserad...men ändå lyckades ajg inte kläma ur mig frågan om vi kunde träffas igen elelr om hon hade en msn elelr något jag kunde få...något som jag ångrar bittert =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att jag har haft sex med tjejer jag helt enkelt inte älskar. -.- Blir inte ihop med någon igen.

 

Att vara otrogen, av misstag.

 

Nyfiket frågat, hur f*n är man otrogen av misstag?! :S

 

nåja det var väl att jag inte lyckades fråga efter telefonnummret till en tjej som va intreserad av mig (träffades på gymnasiemässan och hon stog för en anna skola) snygg som f*n, trevlig, intressant, glad och intresserad...men ändå lyckades ajg inte kläma ur mig frågan om vi kunde träffas igen elelr om hon hade en msn elelr något jag kunde få...något som jag ångrar bittert =/

 

En jävligt lång historia...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bah jag var kär i en tjej och hon mig det visste jag eftersom hon sa de til några av sina tjejkompisar senare vidare till mig, men sen så sa jag nåt och screw it up.

ångrar det lol. tänker f*n inte va kär igen eftersom man blir sårad men det blir bättre igen.

kärlek e för komplicerat x)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

EDIT: Fel citat

 

bah jag var kär i en tjej och hon mig det visste jag eftersom hon sa de til några av sina tjejkompisar senare vidare till mig, men sen så sa jag nåt och screw it up.

ångrar det lol. tänker f*n inte va kär igen eftersom man blir sårad men det blir bättre igen.

kärlek e för komplicerat x)

Jaa, du...lycka till men den dära.

 

Förövrig så suger kälek bara när man gör slut, medans man är kär (och har en chanse elelr är ihop) så är det den mest underbara känslans som finns, finns inget som slår känslan av att vara kär...plus att det låter ju lite konstigt att du hellre är ensam resten av livet (känslomässigt då) än att risker att bli dumpad. Låter faktikst fegt i mina öron.

 

Soad_token

Redigerat av Soad_token
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...