Northwest Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Battlefield 2 och 1942 spelen CS 1.6-CZ.Deleted Scenes ,Source. Global Operations //svårt att få tag i nu för det är ganska gammalt men kul som s*tan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Battlefield 2 och Counter strike source ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Inte Far cry 2 eller crysis visst har dom extremt bra grafik men ingen spelkänsla det är som att se på en vacker tjej utan att man får röra henne. Cod 4 eller Cod 5 är också ett bra val riktigt najs grafik också. Vill du ha mer spelkänsla? köp Bf2 eller Bf 2142. Portal och cs 1.6 har lägre grafik men är bra dom också. Läs recensioner på Fz.se om du är osäker lycka till med dit nya spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Inte Far cry 2 eller crysis visst har dom extremt bra grafik men ingen spelkänsla det är som att se på en vacker tjej utan att man får röra henne. Cod 4 eller Cod 5 är också ett bra val riktigt najs grafik också. Vill du ha mer spelkänsla? köp Bf2 eller Bf 2142. Portal och cs 1.6 har lägre grafik men är bra dom också. Läs recensioner på Fz.se om du är osäker lycka till med dit nya spel :D Alla tycker olika, bara för de har bra grafik kan de också vara bra, tänk lite... alla tycker olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Inte Far cry 2 eller crysis visst har dom extremt bra grafik men ingen spelkänsla det är som att se på en vacker tjej utan att man får röra henne. Cod 4 eller Cod 5 är också ett bra val riktigt najs grafik också. Vill du ha mer spelkänsla? köp Bf2 eller Bf 2142. Portal och cs 1.6 har lägre grafik men är bra dom också. Läs recensioner på Fz.se om du är osäker lycka till med dit nya spel :D Alla tycker olika, bara för de har bra grafik kan de också vara bra, tänk lite... alla tycker olika. Ja jag har alla dom här spelen som jag har nämnt. För mig suger Far cry 2 och Crysis ba***. Men alla tycker olika som du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Call of Duty 4 - Counter-Strike 1.6/Source - Crysis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Inte Far cry 2 eller crysis visst har dom extremt bra grafik men ingen spelkänsla det är som att se på en vacker tjej utan att man får röra henne. Cod 4 eller Cod 5 är också ett bra val riktigt najs grafik också. Vill du ha mer spelkänsla? köp Bf2 eller Bf 2142. Portal och cs 1.6 har lägre grafik men är bra dom också. Läs recensioner på Fz.se om du är osäker lycka till med dit nya spel :D portal är inte ett FPS spel, det är en en halflife 2 mod typ. Man kan ju inte kö online eller skuta något. Dessutom kan man liksom inte jämnföra prtal och cs 1.6 med varandra, inte alls samma spel. och att säga "portal och cs 1.6 har lägre grafik" låter dumt imo, inte jämnförbara imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 (redigerat) AlleTheMaster...vet du vad är ett FPS-Spel är? First person shooter, ibland förstapersonsskjutare, ofta förkortat fps, är en datorspelsgenre där bildskärmen motsvarar spelfigurens synfält, och där skjutvapen spelar en stor roll. /Wikipedia Redigerat 20 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 (redigerat) aa, det är sant. Förlåt. Jag tyckte det lät dumt Men jag håller fast vid att man inte kan jämföra dem så som han gjorde Redigerat 20 November 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Ok kanske man INTE kan jämföra dom men cs har sämre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Inte Far cry 2 eller crysis visst har dom extremt bra grafik men ingen spelkänsla det är som att se på en vacker tjej utan att man får röra henne. Du gjorde precis narr av hela liknelse-konceptet. Och att det inte skulle vara någon spelkänsla är bara så j*vla korkat, kan du förklara vad som är dåligt istället? Jag tänkte förresten svara Crysis, BioShock och Team Fortress 2 om du vill ha moderna FPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Det enda problemet jag hittar med FC2 är alla jäkla buggar som inte ens senaste patchen fixade. :/ ( 'De förlorade APR NPC'erna glitchen' och 'Mokuba Shantytown Underground glitchen' syftar jag på. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.