Garone Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Kött konsumptionen ökar den globala uppvärmningen mer än vad trafik gör. Har för mig att kött konsumptionen ökade den med 30% och trafiken runt 13%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Kött konsumptionen ökar den globala uppvärmningen mer än vad trafik gör. Har för mig att kött konsumptionen ökade den med 30% och trafiken runt 13%. Hur då? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Så sorglig :/ Ville bara gå och krama björnen. Jag är emot global uppvärmning. Är själv småallergisk mot rök och andra gaser som du andas in. Hade det varit så att en dag så dödade alla djuren sig själva så skulle människorna också göra det.. För vad är denna värld utan djur? Öh... Visste du att isbjörnar är farliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Har läst nånstans att något företag har gjort ett bil som drivs av luft. Det kanske tröstar er? Den kommer att kunna säljas om ett år. Awesome! ;D Men då kommer man ju inte kunna köra som en dåre på Autobahn när man får körkortet :/ Åker bara i 110 km/h Flying monkeys stole your hjärnceller? En bil med luft? Då kommer all luft ta slut! ^^ Bättre med en typ som använder vatten, kokas, ångas och avdunstar. Då regnar det ner samma vatten fast typ renare och så häller du in det i vattnet igen. Lol, slut på luft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Har läst nånstans att något företag har gjort ett bil som drivs av luft. Det kanske tröstar er? Den kommer att kunna säljas om ett år. Awesome! ;D Men då kommer man ju inte kunna köra som en dåre på Autobahn när man får körkortet :/ Åker bara i 110 km/h Flying monkeys stole your hjärnceller? En bil med luft? Då kommer all luft ta slut! ^^ Bättre med en typ som använder vatten, kokas, ångas och avdunstar. Då regnar det ner samma vatten fast typ renare och så häller du in det i vattnet igen. Lol, slut på luft? håller med, slut på luft? när jag läste att den går på luft tänkte jag mer att den cirkuleras igenom bilen för att den ska kunna flyga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Kött konsumptionen ökar den globala uppvärmningen mer än vad trafik gör. Har för mig att kött konsumptionen ökade den med 30% och trafiken runt 13%. http://www.goveg.com/environment.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 (redigerat) det för fram ett budskap men att djurne tar självmord? -.- Vem var din Engelska lärare? Man tar självmord när man ger upp, när man inte har något hopp för livet, det är det djuren gör, ger upp och tar självmord. vadå engelska lärare??? djuren skulle det stå om du inte har ngn IQ. Har läst nånstans att något företag har gjort ett bil som drivs av luft. Det kanske tröstar er? Den kommer att kunna säljas om ett år.det finns bilar som går på el. fanns för 15 år sen också men då så köptes bilfirman upp av te.x fård och deras bilar gick på bensin då. fård ville inte ha konkurens, så dom köpte upp bilfirman som gjorde el bilar. sen så förklarade dom bilfirman i konkurs. så vist har man försökt med el-bilar och sånt. Redigerat 25 Oktober 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Har läst nånstans att något företag har gjort ett bil som drivs av luft. Det kanske tröstar er? Den kommer att kunna säljas om ett år. Awesome! ;D Men då kommer man ju inte kunna köra som en dåre på Autobahn när man får körkortet :/ Åker bara i 110 km/h Flying monkeys stole your hjärnceller? En bil med luft? Då kommer all luft ta slut! ^^ Bättre med en typ som använder vatten, kokas, ångas och avdunstar. Då regnar det ner samma vatten fast typ renare och så häller du in det i vattnet igen. Lol, slut på luft? håller med, slut på luft? när jag läste att den går på luft tänkte jag mer att den cirkuleras igenom bilen för att den ska kunna flyga? luft kan inte ta slut* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Har läst nånstans att något företag har gjort ett bil som drivs av luft. Det kanske tröstar er? Den kommer att kunna säljas om ett år. Awesome! ;D Men då kommer man ju inte kunna köra som en dåre på Autobahn när man får körkortet :/ Åker bara i 110 km/h Flying monkeys stole your hjärnceller? En bil med luft? Då kommer all luft ta slut! ^^ Bättre med en typ som använder vatten, kokas, ångas och avdunstar. Då regnar det ner samma vatten fast typ renare och så häller du in det i vattnet igen. Luften består av alla ämnen i som är omkring oss. Typ svavel, syre och koldioxid. Vi andas in det hela tiden och om det skulle ta slut bara för att bilar drevs av det så skulle vi gjort slut på det för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Har läst nånstans att något företag har gjort ett bil som drivs av luft. Det kanske tröstar er? Den kommer att kunna säljas om ett år. Awesome! ;D Men då kommer man ju inte kunna köra som en dåre på Autobahn när man får körkortet :/ Åker bara i 110 km/h Flying monkeys stole your hjärnceller? En bil med luft? Då kommer all luft ta slut! ^^ Bättre med en typ som använder vatten, kokas, ångas och avdunstar. Då regnar det ner samma vatten fast typ renare och så häller du in det i vattnet igen. Flying monkeys stole your hjärnceller? Hur mycket förstår du egentligen? Hur f*n tror du att luften ska ta slut? En luftdriven bil är mycket bättre och behändigare än en vattendriven bil. Skrattar fortfarande, som att luften skulle ta slut. Snälla, då tar ju luften slut för att vi andas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 /facepalm.... /bigassfacepalm.. Fattar ni inte att "^^" betyder skämt? Eller har ni blivit påkörda av seriöst-tåget? Det var ett j*vla skämt! Enklare med vatten, för då ser man hur mycket man kan köra om det är så dom ska göra med luft.. @D48: Filmen handlade om att om du ger upp med global uppvärmning dvs inte bryr dig så gör gör dom det genom att göra självmord på sina sätt.. Och du, visste du att du är helt bäng? Jag ville krama björnen för jag tycker synd.. inte för att jag tror att den är ofarlig.. Jag får f*n säga vad jag vill, betyder inte att jag kommer göra det.. Om jag skulle sagt vad jag skulle göra skulle jag döda dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) /facepalm.... /bigassfacepalm.. Fattar ni inte att "^^" betyder skämt? Eller har ni blivit påkörda av seriöst-tåget? Det var ett j*vla skämt! Nu kommer Garkan med bortförklaringar, "^^" är en smiley och absolut inte ett skämt, vart tar du din fakta ifrån? Ingen idé att ens försöka, vi vet att du var lika seriös som vanligt. ;| Enklare med vatten, för då ser man hur mycket man kan köra om det är så dom ska göra med luft..Med luft kan bilen drivas hela tiden, det är bara ta in ny luft hela tiden. Ioförsig så kommer ju troligen komprimatorn dra el och elen tar ju slut tillslut. Förstår inte hur du menar med vatten, det kommer ju ta slut på nolltid, menar du ångdrivna bilar så har sådana funnits och det är knappast praktiskt. Redigerat 1 November 2008 av Ubuntu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.