WASD Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 (redigerat) Är det ok att bara posta roliga passande bilder utan att skriva nån text, te.x i denna tråden, kan jag få en varning/tillsägelse om jag te.x postar denna bilden eller denna utan att skriva nån text till? Redigerat 24 Oktober 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Kika på §3.9... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 (redigerat) För att hjälpa dig: §3.9 - Posta aldrig inlägg som inte tillför något till diskussionen (spam). Redigerat 26 Oktober 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag anser inte att roliga bilder i sånna här tillfällen bryter mot §3.9 eftersom det tillför duskussionen, någån som har andra åsikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag anser inte att roliga bilder i sånna här tillfällen bryter mot §3.9 eftersom det tillför duskussionen, någån som har andra åsikter? Om de hade gett ett svar med bilden så då tycker jag att det ska vara ok, men dom exemplena som fanns va ju bara kritik mot trådskaparen och innehöll inget svar eller någon fråga. Så exemplet tycker jag är en solklar varning/tillsägelse. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Men jag kan ju uttrycka mina ord i bilder och i den tråden så var det dom bilderna som passade bäst liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Moderatorer och admin borde helt klart ta lättare på sånt här. Humor är någonting som behövs i forumet, man borde inte bestraffa det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Men förfan. Att bara posta en bild är ju bara oseriöst, barnsligt. Ni måste växa upp, och bidra med vettiga inlägg. Har du inget vettigt att skriva, skriv inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Moderatorer och admin borde helt klart ta lättare på sånt här. Humor är någonting som behövs i forumet, man borde inte bestraffa det. :(där sa du nåt, detta inlägget är solklart INTE värt en varning eftersom det framkallar skratt och fuskas användare tycker att fuska är roligare, så om man skriver ett inlägg som är roligt i en tråd men lite halvt off-topic som är roligt så bör man inte få varning för det, bara det inte blir för mycket i en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Moderatorer och admin borde helt klart ta lättare på sånt här. Humor är någonting som behövs i forumet, man borde inte bestraffa det. :(där sa du nåt, detta inlägget är solklart INTE värt en varning eftersom det framkallar skratt och fuskas användare tycker att fuska är roligare, så om man skriver ett inlägg som är roligt i en tråd men lite halvt off-topic som är roligt så bör man inte få varning för det, bara det inte blir för mycket i en tråd. Mitt inlägg när boffaroffe glömde låsa :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Moderatorer och admin borde helt klart ta lättare på sånt här. Humor är någonting som behövs i forumet, man borde inte bestraffa det. :( där sa du nåt, detta inlägget är solklart INTE värt en varning eftersom det framkallar skratt och fuskas användare tycker att fuska är roligare, så om man skriver ett inlägg som är roligt i en tråd men lite halvt off-topic som är roligt så bör man inte få varning för det, bara det inte blir för mycket i en tråd. Mitt inlägg när boffaroffe glömde låsa :o fick du en varning för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Men förfan. Att bara posta en bild är ju bara oseriöst, barnsligt. Ni måste växa upp, och bidra med vettiga inlägg. Har du inget vettigt att skriva, skriv inget alls. Folk försöker bara bli vuxna för tidigt, det är löjligt. På FragZone, som är ett betydligt mognare forum än det här, där medelåldern dessutom ligger på 20+, tillåts bilder som t.ex. i WASD's länk. Dessutom är det ingen ovanlig syn att se liknande bilder, och det är ganska uppskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.