Hoppa till innehåll

Snart Halloween


Salzalada
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kaske någon ur SAW-Filmerna?

Saw-serien är knappast skräckfilmer. Skulle mer kalla dem för thrillers.

 

Såg nyversionen av the Shining förresten, den var inte särskilt läskig imho. Videobutiken hade tyvärr inte den gamla, annars skulle jag självklart sett den istället. Ska nog ta och hyra den imorgon på en videobutik med lite bättre utbud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kaske någon ur SAW-Filmerna?

Saw-serien är knappast skräckfilmer. Skulle mer kalla dem för thrillers.

 

Nah, kanske inte så läskiga, men jävligt bra filmer.

 

Ontopic: "The Skeleton Key" är klassad som skräckfilm, men knappast läskig. En rejält bra film endå, rekommenderas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kaske någon ur SAW-Filmerna?

Saw-serien är knappast skräckfilmer. Skulle mer kalla dem för thrillers.

 

Nah, kanske inte så läskiga, men jävligt bra filmer.

 

Trean och fyran var värdelösa enligt mig. Sån j*vla mjölkning av en bra idé. Både ettan och tvåan höll ju i och för sig hög klass, man kan ju inte förvänta sig för mycket.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

28 veckor senare är rätt bra, Ja och mina kompisar kolla den på lanet,

 

I alla fall det handlar om: För fem år sen visade filmskaparduon Danny Boyle och Alex Garland världen att djurrättsaktivister är djävulens hantlangare i filmen "28 dagar senare". Ur ett dunkelt brittiskt labb släppte dessa busar ut ett gäng rödögda schimpanser utan vetskapen om att dessa var smittade med den kommande folksjukdomen Ilska. Snart drevs var och varannan britt av köttets lustar, dvs lusten att springa runt och bita andra i halsen. 28 dagar senare hade sjukdomen ödelagt hela London och hela Storbritannien blev satt i karantän, samtidigt som en liten tapper skara av överlevare kämpade för sina liv i en genreöverskridande skräckis som passade på att spela på folks nojor kring sjukdomar som mul- och klövsjukan.

 

Källa: http://www.moviezine.se/filmsidor/28_veckor_senare.shtml

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skall inte fira Halloween, konstigt nog. Jag är kristen och är ej troende. Tror alltså inte på gud. Ateist.

 

Men skall säkert kolla på någon Skräckfilm, för det älskar jag. Skall nog se på [REC]. Den ser väldigt bra ut. Sedan skall jag väl se på The Texas Chainsaw Massacre The Beggining.

 

Om ni vill ha tips för fler skräckfilmer, så skicka mig ett PM. Jag svarar så fort jag kan.

 

//HardRock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

:unsure:

 

Alvin och gänget är redigt läskig :o

 

 

The house on haunted hill är rätt bra imo.

Black Sheep om ni vill asgarva åt den s.k "skräckfilmen"

[REC]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kaske någon ur SAW-Filmerna?

Saw-serien är knappast skräckfilmer. Skulle mer kalla dem för thrillers.

Nah, kanske inte så läskiga, men jävligt bra filmer.

 

Trean och fyran var värdelösa enligt mig. Sån j*vla mjölkning av en bra idé. Både ettan och tvåan höll ju i och för sig hög klass, man kan ju inte förvänta sig för mycket.

 

Mm, trean var inte alls lika bra som ettan och tvoan. Sa jag har ingen lust att se fyran nu nar du sa det dar :(

 

Forlot att jag inte kan skriva riktigt, jag befinner mig pa ett internetcafé i Kap Verde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...